15 تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 3824468
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
منوچهری خبر داد:

15 تیرماه؛ آخرین مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

گروه فرهنگی ـ مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه روز شنبه، 15 تیرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی است، گفت: افرادی که تاکنون موفق به شرکت در جشنواره نشده‌اند، می‌توانند در سه روز باقی مانده، با مراجعه به سایت جشنواره، در این رویداد شرکت کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، روح‌الله منوچهری، مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان فارس امروز، 13 تیرماه با تأکید بر اینکه تنها سه روز از زمان شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی باقی مانده است، گفت: پیش از این مهلت شرکت در جشنواره 28 خردادماه اعلام شده بود، اما در پی استقبال گسترده از بخش الکترونیک این دوره از مسابقه و درخواست‌های بسیار، دبیرخانه جشنواره کتابخوانی، مهلت شرکت در بخش الکترونیک این جشنواره را تا پایان روز شنبه، 15 تیرماه تمدید کرد.
وی با تصریح اینکه این دوره از جشنواره با مشارکت مطلوب دستگاه‌های استانی و استقبال مردم همراه بود، اضافه کرد: حضور مردم در این دوره از جشنواره در مقایسه با دوره پیشین چشمگیرتر بوده است و امیدواریم که تا پایان جشنواره شاهد رشد مشارکت در این مسابقه باشیم.
مدیركل كتابخانه‌های عمومی فارس اظهار كرد: آمار دقیق مشارکت مردم فارس در این جشنواره پس از بررسی بخش مکتوب مسابقه و اتمام مهلت شرکت در بخش الکترونیک اعلام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار، داوری اولیه جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب توسط تیمی از کتابداران و کارمندان استانی انجام شد، افزود: فارس یکی از پنج استان منتخب بود که امسال داوری اولیه بخش مکتوب مسابقه، به کتابداران استانی سپرده شد. در حال حاضر آثار مکتوب شامل پاسخنامه‌ها و برگه‌های نقاشی در اولین مرحله در استان پایش و ارزیابی شده که برای داوری نهایی به دبیرخانه ارسال خواهد شد.
به گفته منوچهری، نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با معرفی 12 اثر در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» و مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) به‌ویژه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمدبن موسی(ع) با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا امام جواد(ع) برگزار شده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی یا نشانی اینترنتی جشنواره «razavi.iranpl.ir» مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha