الگو‌‌سازی از شهدا؛ رسالتی بر دوش مسئولان نظام
کد خبر: 3823204
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

الگو‌‌سازی از شهدا؛ رسالتی بر دوش مسئولان نظام

گروه اجتماعی ــ فرماندار سمنان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا اندیشیده شده، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و الگو‌سازی از آنان برای نسل جدید جامعه رسالتی بر دوش مسئولان نظام اسلامی است.

الگو سازی از شهدا برای نسل جدید جامعه، رسالتی بر دوش مسئولان نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، سید‌عباس دانایی، فرماندار سمنان ظهر امروز، 9 تیر در حاشیه تشییع سه شهید در شهر سمنان درجمع خبرنگاران با بیان اینکه تشییع پیکر شهدا جریان‌ساز است؛ چرا که عطر شهادت را در جامعه گسترش می‌دهد از سوی دیگر فرصتی بسیار مناسب برای شناساندن شهدا به نسل جوان است، افزود: شهدا برای دفاع از خاک وطن و در برابر متجاوزان و ستمگران زمان از بالاترین دارایی خود یعنی جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: حضور پرشور و پررنگ مردم سمنان در آئین وداع با سه شهید گرانقدر نشان داد که این مردم تا چه میزان قدرشناس هستند زیرا حضور در مراسم تشییع شهدا یک اثر دیگر هم دارد و آن هم این است که به منزله تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شود.

دانایی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهدا اندیشیده شده، یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و الگو‌سازی از آنان برای نسل جدید جامعه رسالتی بر دوش مسئولان نظام اسلامی است.

به گفته وی، شهدا با خون خود درس ایثار و از خود گذشتگی را به جوانان آموختند که در این راستا بهترین قدردانی از شهدا و بهترین یادواره برای شهدا، تداوم راه گرانقدرشان است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه شهدا مسیر را به ما نشان می‌دهند و این ویژگی خون آن‌ها است، گفت: شهدا رهرو خط سرخ خون حسین‌(ع) هستند و از آن‌ها باید به مثابه چراغ راه حرکت در مسیر کمال الهی یاد کرد.

یادآور می‌شود، مراسم تشییع دو شهید گمنام و همچنین آئین تشییع شهید تشرعی از شهدای تازه تفحص شده با حضور مردم امروز در سمنان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha