کبوترهای خونین بال دفاع مقدس در فارس آرام گرفتند
کد خبر: 3823056
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

کبوترهای خونین بال دفاع مقدس در فارس آرام گرفتند

گروه اجتماعی ـ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای گمنام و شناسایی شده دوران دفاع مقدس امروز در 5 شهرستان استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری، امام جعفر صادق(ع) مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 9 شهید دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف فارس برگزار شد.
پیکر مطهر دو شهید گمنام امروز، 8 تیرماه در بوستان شهروند شیراز واقع در بلوار اتحاد و پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر نیز در شهرستان فسا به خاک سپرده شد.
همچنین پیکرهای مطهر شهیدان کریم مبرز و غلامحسین دادنام در زادگاهش واقع در لامرد و پیکرهای مطهر شهیدان کرامت‌الله کاتبی و مرتضی فیروزی فرد نیز در جهرم آرام گرفت.
شهستان استهبان نیز امروز میزبان مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید محمدجعفر رستارزاده بود که همگی این شهیدان صبح یا بعد ازظهر امروز به خاک سپرده شدند.
یادآور می‌شود، مراسم تشییع شهدا دیروز بعد از نماز اقامه نماز جمعه در شیراز برگزار شد و بعد از آن هم پیکر مطهر شهید مدافع حرم، آصف امیری در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد و دیشب نیز مراسم وداعی با حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
انتهای پیام

captcha