راه سرمایه‌گذاری در موقوفات هموار می‌شود
کد خبر: 3822933
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

راه سرمایه‌گذاری در موقوفات هموار می‌شود

گروه اجتماعی _ معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در حال راه‌اندازی پایگاه اینترنتی برای کشور و ادارات استان‌ها هستیم که در آن مشخصات موقوفات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و برنامه‌ها مشخص شود تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در موقوفات ترغیب شوند.

راه سرمایه‌گذاری در موقوفات هموار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی پندار، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه، شب گذشته ۶ تیر، در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از موقوفات خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: موقوفات این استان از نظر اجرای نیات واقف و حفظ و بهره‌وری از آن وضعیت مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی سازمان، حفظ موقوفات و اجرای دقیق نیات واقفان است، افزود: معاونت فنی و مهندسی سازمان اوقاف بر تمام موقوفات نظارت جدی داشته و اقدامات حقوقی و قانونی انجام می‌دهد.

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اهمیت سرمایه اقتصادی وقف، گفت: باید سهم وقف در اقتصاد کشور را مشخص کنیم.
 
پندار تصریح کرد: امیدوارم در سال رونق تولید بتوانیم نقش جدی را در این زمینه ایفا کنیم و با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان از کشاورزی، دامداری و شیلات گرفته تا صنعت و معدن با بازدهی مناسبی در موقوفات نقش‌آفرینی کنیم.

وی یادآور شد: در حال راه‌اندازی پایگاه اینترنتی برای کشور و ادارات استان‌ها هستیم که در آن مشخصات موقوفات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و برنامه‌ها مشخص شود تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در موقوفات ترغیب شوند.

انتهای پیام

captcha