مؤسسه «ایثار» فارس؛ رتبه یك كشور در ارائه خدمات به ایثارگران
کد خبر: 3822707
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

مؤسسه «ایثار» فارس؛ رتبه یك كشور در ارائه خدمات به ایثارگران

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کشور با بیان اینکه مؤسسه ایثار فارس به لحاظ تجهیزات، امكانات و زیربنا رتبه یك كشور را دارد، گفت: باید در قالب طرح‌های متعدد از این ظرفیت نهایت استفاده را داشت.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا پورحاج رضایی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کشور امروز، ٥ تیر در حاشیه افتتاح بزرگترین مركز اورتز و پروتز جنوب كشور در شیراز بیان كرد: مفتخر هستیم به عنوان خادم همه ایثارگران جنوب كشور و دیگر استان‌ها، پوشش دهنده خدمات تخصصی به این قشر از جامعه در مركز اورتز و پروتز شیراز باشیم.

وی افزود: مراكز توانبخشی ویژه ایثارگران متعددی در كشور راه‌اندازی شده كه كامل ترین و پیشرفته ترین آن در استان فارس مستقر شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کشور با بیان اینكه انتظاراست كه همه ایثارگرانی كه نیازمند خدمات اورتز و اروتز در جنوب كشور هستند به این مركز مراجعه كنند، گفت: این مركز با مشاركت دانشكده توانبخشی دانشگاه علوم پزشكی شیراز راه‌اندازی شده است.

پورحاج رضایی یادآور شد: مركز اوتز و پروتز، تامین وسایلی مانند دست و پا و چشم مصنوعی را بر عهده دارد و این مركز جامع در فارس وجود نداشت و ایثارگران باید به استان تهران و اصفهان مراجعه می‌كردند.

وی ادامه داد: مقرر شده بود كه در استان‌های جنوبی مركز اورتز و پروتز ویژه ایثارگران راه‌اندازی شود اما با احداث این مركز جامع در فارس، موضوع راه‌اندازی در دیگر استانهای جنوبی از دستور كار خارج شده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کشور یادآور شد: مركز توانبخشی اورتز و پروتز همچنین در بخش‌های بینایی سنجی، شنوایی سنجی، كار درمانی، هیدروتراپی و ...خدمات ارائه می‌كند.

پورحاج رضایی با بیان اینكه بخشی از حوزه توانبخشی مراكز ایثار به اماكن ورزشی اختصاص دارد و به همین دلیل مركز فارس منحصر به فرد شده است، این مهم را نشان دهنده تیم تخصصی و توانمند فارس در امور توانبخشی و تیم اجرایی این استان برشمرد.

وی گفت: مجموعه ورزشی ایثار فارس در بین مراكز ورزشی فارس از مراكز معتبر و ناب به لحاظ بهداشتی و تمیزی آب محسوب می‌شود.


مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کشور استقبال از مجموعه هتلینگ ٥٢ سوئیتی این مركز را نیز از دیگر ظرفیت‌های بی نظیر در كشور عنوان كرد.

پورحاج رضایی ابراز امیدواری كرد كه در آینده‌ای نزدیك شاهد درآمدزایی و كسب رتبه برتر ارائه خدمات به جامع ایثارگر و دیگر جامعه هدف در این مركز باشیم.
انتهای پیام

captcha