حضور سفرای 17 كشور در جشن میلاد امام رئوف در حرم رضوی
کد خبر: 3819889
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

حضور سفرای 17 كشور در جشن میلاد امام رئوف در حرم رضوی

گروه اجتماعی ـ نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: برای نخستین بار سفرای 17 كشور در شب میلاد امام رضا(ع) در حرم رضوی حضور دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدجواد رفائی، نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های شب میلاد امام رضا(ع) در جوار حرم رضوی گفت: برای نخستین بار سفرای 17 كشور در شب میلاد امام رضا(ع) در حرم رضوی حضور دارند.
وی اظهار كرد: به‌مناسبت ایام دهه كرامت برنامه‌های جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا(ع) در استان‌های مختلف كشورمان با موضوعات گوناگون برگزار می‌شود.
رفائی افزود: همایش بین‌المللی گفت‌وگو و مناظرات در اردبیل با حضور میهمانان داخلی و خارجی، همایش امام رضا(ع) و دفاع مقدس در كرمانشاه، جشنواره بین‌المللی شعر تركی رضوی در تبریز كه تمام آذری زبان‌های دنیا در آن شركت دارند از جمله برنامه‌های ایام دهه كرامت هستند.
نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با بیان اینكه همچنین جشنواره بین‌المللی دلنوشته‌های حضرت در مازندران برگزار می‌شود، گفت:‌ در شیراز نیز جشنواره شعر رضوی برگزار خواهد شد.
وی گفت: همچنین برنامه‌ریزی شده است که همزمان با میلاد امام رضا هیئتی از اندیشمندان جهان اسلام به مرو که محل امامت حضرت امام رضا(ع) اعزام شوند.
انتهای پیام

captcha