كسب رتبه نخست فارس در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا
کد خبر: 3818975
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

كسب رتبه نخست فارس در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا

گروه اجتماعی ــ فرمانده سابق نیروی انتظامی فارس گفت: در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش با استفاده از آموز‌ش‌های مختلف به‌منظور ارتقای معنویت میان كاركنان توانستیم رتبه نخست كشور را كسب كنیم.

كسب رتبه نخست فارس در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی فارس امروز، 22 خردادماه با حضور سردار اشتری، فرمانده كل ناجا در شیراز برگزار شد.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده سابق نیروی انتظامی فارس در این مراسم گفت: فارس از سه مولفه عملیاتی انتظامی و ترافیکی برخوردار است که برای این مسئله باید تلاش مضاعفی انجام می گرفت.
وی افزود: در سطوح عالی ناجا هر دو سال یک بار مجموعه انتظامی استان را ارزیابی می‌کنند که در سال‌های 94 و 96 فارس رتبه اول کشور را کسب کرد.
گودرزی با بیان اینكه در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش با استفاده از آموز‌ش‌های مختلف به‌منظور ارتقای معنویت میان كاركنان توانستیم رتبه نخست كشور را كسب كنیم، گفت: در سال 93 در مجموع جرائم فارس رتبه 4 کشور داشت که امروز این رتبه به 10 کشور ارتقا یافته است علی‌غم اینکه 20 درصد نیروهای ما کاهش یافته است.
فرمانده سابق نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه مدیریت مطلوب بحران‌هایی نظیر 7 آبان، دی 96 و غیره داشتیم که اجازه ندادیم به مسائل امنیتی تبدیل شوند، گفت: علاوه بر این‌ها با کمک و همراهی دولت و خیران امنیت‌ساز توانستیم 300 پاسگاه و کلانتری را با اعتبار 70 میلیارد تومان احداث و یا بهسازی کنیم.
وی گفت: علاوه بر اینها اقداماتی برای افزایش روحیه انقلابی و شهادت طلبی و ارتقای معنویت و بالا بردن سطح آستان تحمل انجام دادیم و توانستیم تعامل برون سازمانی و درون سازمانی را با حفظ اقتدار ملی انجام دهیم.
سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده جدید نیروی انتظامی فارس نیز در این مراسم گفت: خدمت به مردم خوب و بزرگ استان فارس یك افتخار برای من است و من خودم را استان فارسی می‌دانم.
وی افزود: خدمت به این مردم هم سخت است هم شیرین و امیدواریم كه با پشتیبانی شورای تأمین استان بتوانیم خدمات شایسته‌ای برای تأمین امنیت استان برداریم.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات سردار احمدعلی گودرزی، قدردانی و سردار رهام بخش حبیبی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی فارس منصوب شد.
انتهای پیام

captcha