۱۶۱ میلیارد ریال زکات از سوی مردم فارس پرداخت شد
کد خبر: 3818474
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

۱۶۱ میلیارد ریال زکات از سوی مردم فارس پرداخت شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از پرداخت بیش از ۱۶۱ میلیارد ریال زکات فطره و کفارات در استان فارس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 21 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون 161 میلیارد و 159 میلیون و 341 هزار و 307 ریال زکات فطریه و کفارات از سوی مردم فارس پرداخت شده و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه تمام زکوات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.
مدیرکل كمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان گفت: تاکنون در استان 158 میلیارد و 480 میلیون و 680 هزار و 7 ریال فطریه عام و سادات و 2 میلیارد و 678 میلیون و 661 هزار و 300 ریال کفارات عمد و غیر‌عمد جمع‌آوری شده است که طی روزهای آینده و دریافت وجوه جمع‌آوری شده از روستاهای استان، این مبلغ افزایش می‌یابد.
بذرافشان در پایان با یادآوری اینکه امسال طبق هماهنگی‌های انجام شده در روز عید سعید فطر کلیه پایگاه‌های جمع‌آوری زکوات فطره اعم از مساجد، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری و ... از صندوق‌هایی با آرم شورای زکات به‌طور مشترک استفاده کردند، اظهار کرد: هدف از این کار محاسبه دقیق میزان زکوات جمع‌آوری شده و تسریع در توزیع آن میان نیازمندان است.
انتهای پیام

captcha