پرداخت چهار میلیارد تومان کمک مردمی برای اطعام مددجویان در ماه رمضان
کد خبر: 3816920
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
در سیستان و بلوچستان؛

پرداخت چهار میلیارد تومان کمک مردمی برای اطعام مددجویان در ماه رمضان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه رمضان امسال، در مجموع چهار میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های مردمی جهت اطعام مددجویان دریافت شد.

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: در ماه رمضان امسال، در مجموع چهار میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های مردمی جهت اطعام مددجویان دریافت شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته با کمک خیران و مردم نیکوکار این استان چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود، افزود: این میزان کمک‌های مردمی برای تهیه سبد کالا، غذای گرم و پهن کردن سفره افطاری برای مددجویان هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: بازدید از منازل مددجویان، برگزاری ضیافت افطاری و حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) در طول ماه مبارک رمضان است.
عبادی اظهار کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند تا پایان ماه رمضان به دفاتر کمیته امداد مراجعه و یا از طریق تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، نصب اپلیکیشن سکه و سنا با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد و یا شماره حساب بانک ملی ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۴۰۰۶ وجوه امانی و شرعی کمیته امداد، کمک‌ها و مساعدت‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام

captcha