نمایشگاه «رمضانیه» شیراز آغاز به کار کرد
کد خبر: 3814140
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

نمایشگاه «رمضانیه» شیراز آغاز به کار کرد

گروه فرهنگی ـ طی مراسمی نمایشگاه «رمضانیه» شیراز در بخش‌های مختلف کتب و نرم‌افزارهای قرآنی، صنایع دستی، نمایشگاه عکس و غیره آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه نمایشگاه «رمضانیه» شیراز که به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امروز، 2 خردادماه در محل ایستگاه متروی پایانه نمازی برگزار شد.
این نمایشگاه در بخش‌های مختلف کتب و نرم افزارهای قرآنی، نمایشگاه عکس، صنایع دستی، چاووش‌خوانی و نقاله‌خوانی تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان علاقه‌مندان است.
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: امسال با توجه به مسائل و مشکلاتی که گریبان‌گیر کل کشور بود، نتوانستیم نمایشگاه قرآن را با آن وسعت مدنظر برپای کنیم اما همان رویکرد را تغییر دادیم و برنامه های متنوعی را در ایام ماه مبارک رمضان اجرا کرده و می‌کنیم.
وی افزود: در این راستا با همکاری شهرداری و قطار شهری شیراز برنامه‌ریزی کردیم تا نمایشگاه «رمضانیه» را در دو ایستگاه مترو یکی واقع در میدان نمازی و دیگری چهار راه زند راه‌اندازی کنیم.
سهرابی با بیان اینکه در نمایشگاه خدمات مختلفی ارائه می‌شود، گفت: این نمایشگاه شامل ارائه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی و صنایع دستی است که در کنار آن نیز هر روز سه نفر از اعضای انجمن خوشنویسان در محل نمایشگاه حضور یافته و آیات قرآن را کتابت می‌کنند و به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برپایی نمایشگاه رمضانیه را در ایستگاه مترو یک اتفاق مبارک و مناسب دانست و گفت: این مسئله باعث می‌شود که هم از امکانات مترو استفاده کنیم و هم مردم را برای استفاده از این وسیله نقلیه عمومی تشویق کنیم و هم استفاده‌کنندگان از وسایل نقلیه عمومی هم بتوانند از این نمایشگاه بهره‌برداری کنند.
انتهای پیام

captcha