كمك یك میلیارد و 800 میلیون ریالی خیران لارستان به زندانیان جرائم غیرعمد
کد خبر: 3813607
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

كمك یك میلیارد و 800 میلیون ریالی خیران لارستان به زندانیان جرائم غیرعمد

گروه اجتماعی ـ در جشن گلریزان شهرستان لارستان كه به‌مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، یك میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان جمع‌آوری شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت كریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع)، جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد لارستان امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در این شهرستان برگزار شد كه در این مراسم یك میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان جمع‌آوری شد.
جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان در این مراسم با بیان اینکه خیرین لارستان همیشه در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده‌اند، گفت: در راستای نهادینه کردن سنت حسنه و کارهای خیرخواهانه از جمله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت‌های گسترده‌ای در لارستان انجام شد است که امیدواریم در ادامه نیز با هماهنگی و همدلی هم بتوانیم این عمل خیر نه در شهرستان، بلکه در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی مان ایران به پیش ببریم.
وی افزود: انجام کارهای خیر از قدیم‌الایام در فرهنگ غنی مردم ما وجود داشته است و همچنان این سنت حسنه ادامه دارد و امروزه هم می‌بینیم که در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی کارهای نیک و خدا پسندانه از اولویت خاصی برخوردار است و در این خصوص لارستان به عنوان اولین خاستگاه حکومت اسلامی، جزو نخستین شهرستان‌هایی است که از نام و عزت بالایی برخوردار است که باید به خیرین این منطقه افتخار کرد که نام آن‌ها زینت‌بخش همه محافل و همه مجالس، نه تنها در ایران اسلامی، حتی در خارج از کشور است.
فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه کمک به خانواده‌های دردمند و ایجاد امید به خانواده‌های ناامید و روشن کردن چراغ خانواده‌هایی که به دلیل مشکلاتی در زندگی شان، هم‌اکنون در بند هستند، یکی از اولویت‌های اساسی جامعه ماست، افزود: احساس ما بر این است که کمک به خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها به‌خاطر جرائم غیر عمد در زندان به سر می‌برند، از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و ثواب آن از ساخت دیگر بناهای عام‌المنفعه کمتر نیست.
حسنی اظهار كرد: نونهالان و فرزندان معصوم زندانیان ممکن است شب‌ها به خاطر نبود پدرشان خواب نروند، چون محبت پدرانه بالای سرشان نیست. این نونهالان عزیز نه از جرم می‌‌دانند و نه از مشکلات زندگی انسانی، که فقط و فقط توجه آن‌ها به محبت والدینشان است، بنابراین رهایی زندانیان جرائم غیرعمد و برای اینکه دل خانواده آن‌ها شاد شود، نیازمند همت والای خیرین منطقه هستیم.
معاون استاندار فارس تأکید کرد: خیرین همیشه جلوتر از دیگر افراد جامعه حرکت کرده‌اند، چرا که کارهای اجرایی زیادی انجام داده‌اند و همچنان حس نوع دوستی و مشارکت‌‌جویی آن‌ها در منطقه لارستان هویداست که امیدواریم این حس روز به روز بیشتر از گذشته در شهرستان پویاتر شود و بتوانیم این عمل خداپسندانه نه درشهرستان بلکه در کشور ایران اسلامی بیش از پیش بگسترانیم و بتوانیم به کمک نیازمندان بشتابیم.
حسنی در پایان سخنانش از خیرین نوع‌دوست و نیکوکار شهرستان خواست همچون گذشته برای رضای خدا و آرامش و شادی دل خانواده زندانیان جرائم غیرعمد، بکوشند تا با آزادی آنان از زندان، شاهد گل لبخند بر لبان فرزندان آنان باشیم.
تجلیل از حاج اسماعیل محمدی به جهت ساخت مسجد اداره زندان به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان، هدایت عباس علی پور سفیر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان فارس و اجرای گروه سرود و مداحی و قصیده خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
یادآور می‌شود، در سال گذشته تعداد ۲۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان لارستان با همت خیرین این شهرستان از بند رهایی یافتند.
انتهای پیام

captcha