توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شیراز
کد خبر: 3813205
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شیراز

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از توزیع یک هزار و ۲۶۴ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 30 اردیبهشت‌ماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار شهر شیراز، به‌همت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید اسکندری و با تدبیر فرمانده سپاه فجر یك هزار و 264 بسته‌های غذایی معیشتی توسط سپاه بقیةالله(عج) شیراز توزیع خواهد شد.
وی افزود: این کار خداپسندانه در گذشته نیز انجام شده است و امسال همزمان با ماه مبارک رمضان برای نیازمندان انجام می‌شود و در آینده نزدیک نیز بسته‌های معیشتی دیگر در مناطق کم برخوردار شیراز تقسیم خواهد شد.
علی‌پور اظهار كرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن و ماكارانی است كه با توجه به مناطق محروم شناسایی شده از قبل توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج میان نیازمندان شیراز توزیع خواهد شد.
یادآور می‌شود، به‌همت قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس نیز بسته‌های معیشتی میان نیازمندان استان فارس در ماه مبارك رمضان توزیع خواهد شد.
انتهای پیام

captcha