اقتدار پلیس به‌دلیل متعهد بودن نیروهای آن است
کد خبر: 3811573
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

اقتدار پلیس به‌دلیل متعهد بودن نیروهای آن است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت مرودشت عظمت، بزرگی و اقتدار را به واسطه مؤمن و متعهد بودن نیروهای انتظامی برشمرد که همواره در مسیر الهی گام برمی‌دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری، امام جمعه موقت مرودشت، امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در جمع کارکنان پلیس این شهرستان عظمت و بزرگی و اقتدار را به واسطه مؤمن و متعهد بودن نیروهای انتظامی برشمرد که همواره در مسیر الهی گام برمی‌دارند و گفت: مسئولیت حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه برعهده پلیس است که با اقتدار و رأفت در تحقق این مهم همواره تلاش می‌کند.
وی، رأفت و عطوفت کارکنان انتظامی مرودشت را از جمله صفات بارز پلیس نام برد که در کنار اقتدار آنان، نمایان است که با لبخند و رویی گشاده با مردم برخورد می‌كنند.
امام جمعه موقت مرودشت ادامه داد: خصوصیت دیگر پلیس شاخص در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که در مسیر الهی قرار دارد و از مسیر غیر حق رویگردان و همواره در مسائل دینی هم پیشقدم هستند و متعهدانه انجام وظیفه می‌کنند.
كلانتری با اشاره به اینکه پلیس حافظ جان، مال، و ناموس مردم است، گفت: نیروی انتظامی در مقابل مشکلات و سختی‌ها مثل کوه ایستادگی می‌کند و با صبر و شکیبایی بر مسائل و مشکلات فایق می‌آید و با استمرار به دنبال احقاق حقوق از دست رفته مردم است.
وی مجهز بودن پلیس به علم و دانش را هم از صفات برجسته آنان برشمرد و بیان كرد: عزت نفس کارکنان انتظامی به جهت ایمان بالای آنان است و از همه نظر عظمت و بزرگی در پلیس مشهود است.
انتهای پیام

captcha