جهاددانشگاهی در الگوی نوین مشاغل خانگی موفق عمل کرده است
کد خبر: 3810114
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
سلیمانی دشتکی:

جهاددانشگاهی در الگوی نوین مشاغل خانگی موفق عمل کرده است

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی در الگوی نوین مشاغل خانگی موفق عمل کرده است، گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی در هر موضوعی که ورود کرده، عملکرد موفقی داشته است.

جهاددانشگاهی در الگوی نوین مشاغل خانگی موفق عمل کرده است
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز در چهارمین نشست شورای اشتغال استان ایلام در سال 1398، پس از ارائه‌ی گزارش غلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، ضمن تقدیر از فعالیت‌های این نهاد در زمینه‌های مختلف، اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی در هر موضوعی ورود کرده ، عملکرد خوبی داشته است.
وی تاکید کرد: پرداختن به آموزش، توجه به مشاغل جدید و ببازاریابی را از ظرافت‌های دارای اهمیت در مشاغل خانگی است که نتیجه‌ی آن اشتغال پایدار خواهد بود.
استاندار ایلام با قدردانی از موشن‌گرافی پخش شده ، با موضوع کارآفرینی در این نشست، توسط جهاددانشگاهی قدردانی کرد و گفت: ارائه محصولات فرهنگی با تکیه بر فناوری‌های جدید در این زمینه تاثیر روانی خوبی بر روی افراد جویای کار مخصوصا فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها دارد و جا دارد صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها به این مقوله بپردازند.
وی با تاکید بر اینکه اگر وام اشتغال به کسی می‌دهیم باید در نهایت منتج به اشتغال پایدار شود، تصریح کرد: شغل پایدار شغلی است که علاوه بر این که مایحتاج زندگی فرد را تامین کند، سودی هم به جامعه برساند و در غیر این صورت ما نه تنها به هدف خود نرسیده‌ایم بلکه آن فرد بیکار را به یک بیکار بدهکار تبدیل کرده ایم .
رئیس شورای اشتغال استان ایلام در ادامه با عنوان این مهم که در مشاغل خانگی باید از حرفه‌های سنتی و کم مصرف به سمت مشاغل حرفه‌ای و پرمصرف برویم، تصریح کرد: محصولاتی که در مشاغل خانگی تولید می کنیم اگر بازار مصرف ندارند را نمی‌توان اشتغال پایدار نامید .
وی گفت: وام‌هایی که نهادهای حمایتی به افراد تحت پوشش می دهند باید در نهایت منتج به اشتغال پایدار و خارج شدن از دایره حمایتی شود .
استانهدار ایلام در پایان گفت: امروز تحول عظیمی در کمیته امداد و نهادهای حمایتی شکل گرفته است و آن انتقال از امداد رسانی به تولید است اما باید این موضوع هم عبور کنیم و با تسهیلات اشتغالزایی افراد تحت پوشش را با ایجاد اشتغال پایدار توانمند سازیم تا از تحت پوششی نهادهای حمایتی خارج شوند و روی پای خود بایستند
انتهای پیام
captcha