شایسته‌‌گزینی به شکوفایی ظرفیت‌ها کمک می‌کند
کد خبر: 3807599
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

شایسته‌‌گزینی به شکوفایی ظرفیت‌ها کمک می‌کند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بانوان توانمند بسیاری در استان هستند که می‌توانند در احراز منصب‌های مدیریتی با مردان رقابت کنند، گفت: گفتمان برادری و شایسته‌گزینی به شکوفایی ظرفیت‌های استان کمک می‌کند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، فاطمه فاضلی، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در همایش شوراها که در خاش برگزار شد، گفت: اگر بانویی دارای شایستگی‌های لازم برای احراز منصب‌های مدیریتی باشد می‌تواند برای کسب این عنوان با مردان رقابت کند و این که بگوییم زنان منصب‌های مردانه را اشغال کرده‌اند پیش فرضی منفی خواهد بود.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری بیان کرد: بانوان توانمند بسیاری در استان هستند که می‌توانند در احراز منصب‌های مدیریتی با مردان رقابت کنند؛ گفتمان برادری و شایسته‌گزینی به شکوفایی ظرفیت‌های استان کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه بانوان سیستانی و بلوچستانی به‌خوبی توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند، افزود: تجربه‌های موفق زنان در سمت فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان نمونه بسیار خوبی از توانمندی آنان برای مدیریت است.
فاضلی عنوان کرد: اگر ملاک انتخاب شایسته‌سالاری باشد و بانوی منتخب دارای ظرفیت‌های مدیریتی، تجربه کاری موفق و کارنامه خوب باشد، می‌تواند حضور توانمند و شایسته‌ای در هر حوزه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در کشور زمینه برای نقش‌آفرینی مؤثر بانوان در حوزه‌های مختلف فراهم است، اظهار کرد: برای کمک به اشتغال بانوان سیستان و بلوچستان تاکنون یک‌هزار و 800 مورد تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده است.
این مقام مسئول کمک به ارتقای شاخص‌های باسوادی بانوان را از اولویت‌های دولت دانست و گفت: از سال گذشته تاکنون 45 برنامه شاخص فرهنگی، آموزشی و اشتغالزایی در حوزه زنان در این استان اجرایی شده است.

انتهای پیام

captcha