۵۰ ویژه‌برنامه از سوی سپاه بقیةالله(عج) در شیراز اجرا می‌شود
کد خبر: 3807437
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
در هفته عقیدتی ـ سیاسی؛

۵۰ ویژه‌برنامه از سوی سپاه بقیةالله(عج) در شیراز اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ـ مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اجرای ۵۰ ویژه‌برنامه هفته عقیدتی ـ سیاسی به‌همت این ناحیه از سپاه در سطح شهر شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، شهاب احمدی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 9 اردیبهشت‌ماه با اشاره به در پیش‌بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه گفت: برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه بقیةالله(عج)همزمان با شهادت استاد مرتضی مطهری در سطح ستاد ناحیه و حوزه و پایگاه‌های تابع برگزار خواهد شد.
وی افزود: در برنامه‌های این هفته ضمن غبارروبی گلزار شهدای در منطقه استحفاظی از برخی از خانواده‌های شهدای مربی و اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی نمونه در سپاه و بسیج تجلیل به عمل خواهد آمد.
احمدی اظهار كرد:‌ در سال جاری بیش از50 عنوان برنامه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن تجلیل و تکریم از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مربیان و سرگروه‌های صالحین و معلمین بسیجی در تمامی رده‌های تابع خواهد بود.
مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی سیاسی در تمام پایگاه‌های مقاومت با موضوع تشریح گام دوم انقلاب، دیدار با امام جمعه شهر شیراز آیت‌الله دژكام، غبارروبی مزار شهدا و مسابقات کتابخوانی و... از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در این ناحیه از سپاه است.
احمدی همچنین از حضور بسیجیان در مصلای نماز جمعه شیراز خبر داد و گفت: علاوه بر این‌ها برنامه‌هایی نظیر فراخوان مقاله و تدوین نشریات با موضوع هفته عقیدتی ـ سیاسی، اجرای صبحگاه مشترك و اجرای زنگ سپاه معلم در مدارس را طی هفته بزرگداشت عقیدتی ـ سیاسی برگزار خواهیم كرد.
وی یادآور شد: یکی از اصولی‌ترین اهداف مجموعه بسیج و سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام است که اصل و اساس برای حفاظت و پاسداری از انقلاب تقویت روحیه اعتقادی و بنیه فکری در سطح کارکنان و بسیجیان است.
انتهای پیام

captcha