تشریح برنامه‌های سالگرد ارتحال آیت‌الله ایمانی در ۳ شهر کشور
کد خبر: 3806187
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

تشریح برنامه‌های سالگرد ارتحال آیت‌الله ایمانی در ۳ شهر کشور

گروه معارف ــ اولین مراسم سالگرد ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه فقید شیراز در سه شهر كشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، اولین مراسم سالگرد ارتحال عالم بصیر و مفسر قرآن كریم، مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه فقید شیراز در شهرهای شیراز، قم و كازرون برگزار می‌شود.
نخستین مراسم امروز، 4 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 16:30 تا 18:30 در مسجد جامع شهدای شهرستان كازرون با حضور اقشار مختلف مردم خداجو و متدین این دیار برگزار خواهد شد.
فردا، 5 اردیبهشت‌ماه نیز بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم سالگرد ارتحال آن عالم ربانی با سخنرانی آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همراه با قرائت دعای پرفیض كمیل در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
علاوه بر این‌ها مراسم بزرگداشتی نیز بناست در تاریخ پنجشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد رفعت واقع در خیابان صفائیه قم برگزار شود.
یادآور می‌شود، مرحوم آیت‌الله ایمانی، در عمر پربركتش 40 سال در سنگر امامت جمعه فعالیت كرد و طی سال‌های 87 تا 97 مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز را به عهده داشت.
امامت جمعه شهرستان‌های كازرون، بوشهر و سپس شیراز، حضور و فعالیت در گروه تفسیر قرآن آیت‌الله‌العظمی مكارم شیرازی از جمله فعالیت‌های درخشان آن عالم ربانی بود.
سرانجام آن عالم ربانی در تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه سال 97 بعد از طی سال‌ها مبارزه با بیماری در سن 71 سالگی دعوت حق را لبیك گفت.
انتهای پیام

captcha