برگزاری دوره حفظ تلفنی قرآن در دانشگاه‌های فارس
کد خبر: 3805584
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

برگزاری دوره حفظ تلفنی قرآن در دانشگاه‌های فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس در تشریح برنامه‌های سال جدید این مركز از اجرای دوره‌های حفظ تلفنی و حضوری قرآن كریم ویژه دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی موسوی، مسئول قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس، امروز، 2 اردیبهشت‌ماه به تشریح برنامه‌های سال جدید این مركز پرداخت و گفت: از جمله برنامه‌های جدید قرآنی امسال اجرای دوره حفظ تلفنی و حضوری قرآن کریم را در دستور کار خود داریم.
وی افزود: همچنین دوره روخوانی و تدبر در قرآن کریم با حضور اساتید برجسته قرآن کریم است که تا 10 اردیبهشت‌ماه مهلت ثبت‌نام دارد و در انتهای این دوره مدرک معتبر و جوایز نفیس به شرکت‌کنندگان تعلق خواهد گرفت.
موسوی با اشاره به نزدیکی ماه رمضان در سال جاری نیز گفت: از دیگر برنامه‌های این مرکز اجرای محافل انس با قرآن کریم در دانشگاه‌ها در طول سال است که ابتدای این کار با همکاری دانشکده علوم قرآنی از ماه مبارک رمضان امسال شروع خواهد شد.
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی فارس یادآور شد: ما در این برنامه‌ها از اساتید مجرب و قاریان استانی نیز بهره خواهیم برد.
وی، اجرای کارگاه‌های آموزش و توانمندسازی مسئولان قرآن و عترت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و جشنواره استانی قرآن در دانشگاه ها نیز مانند سال‌های گذشته در آبان‌ماه سال جاری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این مركز برشمرد.
انتهای پیام

captcha