برگزاری مسابقه عکاسی «پدر مهربون من»
کد خبر: 3798632
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

برگزاری مسابقه عکاسی «پدر مهربون من»

گروه فرهنگی-مسئول کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان(عج) روستای باورس از توابع قزوین از برگزاری مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» توسط این کانون به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر خبر داد.

مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» برگزار می شود

به گزارش ایکنا از قزوین به نقل از روابط عمومی کانون های مساجد استان قزوین، «اکرم اسدی» گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» توسط این کانون برگزار می شود.
مسئول کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان(عج) روستای باورس از توابع قزوین ادامه داد: این مسابقه عکاسی با هدف گرامیداشتن مقام و جایگاه پدر برگزار می شود که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس های خود را در موضوعات دستان پدر، تلاش پدر(کسب معیشت حلال)، صبر و صلابت پدر، سیمای پدر، مهربانی پدر، پدر در خانه، عبادت پدر، خانواده و صله رحم ارسال کنند.
وی عنوان کرد: هر فرد می تواند برای شرکت در این مسابقه فقط یک عکس را در موضوعات مذکور از طریق شماره همراه ۰۹۳۵۹۴۶۴۱۷۲و آی دی های تلگرامی @yamolanamahdi و @yazeynab1318 ارسال کند.
اسدی با اشاره به شرایط ارسال آثار در این مسابقه توضیح داد: عکس می تواند به صورت تکی، جمعی و یا سلفی باشد، افرادی که پدرشان در قید حیات نیستند می توانند با همسر و فرزندان خود عکس بگیرند، عکس‌ها باید بدون ویرایش و فتوشاپ بوده و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.
وی تأکید کرد: شرکت کنندگان در مسابقه عکاسی نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره همراه خود را به همراه عکس ارسال کنند.
مسئول کانون فرهنگی هنری سراج مسجد صاحب الزمان روستای باورس از توابع قزوین یادآور شد: علاقمندان شرکت در مسابقه عکاسی «پدر مهربون من» تا پایان روز دوشنبه 27 اسفند ماه فرصت دارند تا عکس های خود را ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: به پنج نفر از شرکت کنندگان در مسابقه عکاسی به قید قرعه، پنج کارت هدیه از طرف شورای اسلامی و دهیاری باورس در شب جشن میلاد امام علی (ع) اهدا خواهد شد.
انتهای پیام

captcha