حضور مؤثر ایران در معادلات جهانی، حاصل تفكر انقلابی است
کد خبر: 3794530
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

حضور مؤثر ایران در معادلات جهانی، حاصل تفكر انقلابی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، نقش مؤثر ایران اسلامی در معادلات جهانی و منطقه را حاصل تفكر انقلاب دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، امروز، 11 اسفندماه در نشست هفتگی برنامه‌های اعتقادی این ناحیه از سپاه گفت: برنامه‌ریزی و معادلات جهانی در منطقه بدون ایران به هیچ هدفی نمی‌رسد و این حاصل تفکر انقلاب است که راه و مسیر درستی را برای ما ترسیم کرده است.
وی افزود:‌ برخی در راه و مسیر اصول انقلاب، برابر دشمنان منفعل عمل کردند و امروز تلویحاً از برخی اقدامات پشیمان شده‌اند در حالی که مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند از دشمنان فریب نخورید.
حاجی‌پور با اشاره به اینکه انقلاب رویش‌های خوبی را در دهه پنجم انقلاب به ارمغان آورده است، گفت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، ما جوانان مخلص و با انگیزه کم نداریم و با پوست‌اندازی که انقلاب در دهه پیش رو خواهد داشت، جوانان پر انگیزه مسیر انقلاب را بهتر از گذشته ادامه خواهند داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: در شرایطی که دام‌ها و انحرافات پیرامونی زندگی روزمره در كمین جوانان ماست، اما جوانان مخلص فراوانی داریم و نباید تنها به برخی از جوانانی كه ممكن است پوشش نامناسب و عجیب داشته باشند، توجه كنیم و بگوییم جوانان ما همین‌ها هستند، البته همین‌ها هم دلشان با نظام و مملكت است حتی اگر انتقاداتی هم داشته باشند.
انتهای پیام

captcha