مشارکت مردم فارس در ۸۵ پروژه عتبات عالیات/ توسعه ۲۰ برابری حرم علوی
کد خبر: 3793853
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

مشارکت مردم فارس در ۸۵ پروژه عتبات عالیات/ توسعه ۲۰ برابری حرم علوی

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از مشارکت مردم این استان در ۸۵ پروژه این ستاد خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، امروز، 8 اسفندماه در برنامه «نگاه روز» صدا و سیمای این استان گفت: مردم استان فارس با اجرای بیش از 85 پروژه در راه خدمت به اهل بیت(ع) تلاش کرده‌اند؟، ابراز ارادتی خاص به ساحت مقدس ائمه معصومین(ع) داشته باشند و امیدوارند این اقدامات موجب خشنودی قلب نازنین مهدی فاطمه(عج) را فراهم سازند.
وی با بیان اینكه افتخار بازسازی و نوسازی عتبات عالیات به برکت خون مطهر شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، افزود:‌ در عشق و ارادت مردم از هر قشر و طبقه‌ای نسبت به اهل بیت(ع) و خصوصاً امام حسین(ع) ذره‌ای تردید نیست.
قاسمی در ادامه به برخی از پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره كرد و گفت: ساخت صحن مطهر حضرت زهرا(س) در جوار حرم مطهر حضرت علی(ع) یک شاهکار معماری و مهندسی است که توانست در مدت زمان کوتاهی آستان مقدس مولا علی(ع) را به 20 برابر ظرفیت قبلی گسترش دهد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اظهار كرد: كار انجام شده در ساخت صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع) کاری شبیه معجزه است که جز با عنایت خاصه حضرت زهرا(س) این کار انجام نمی‌شد.
وی بیان كرد: مردم در سراسر استان فارس می‌توانند با مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در جوار حرم مطهر امام حسین(ع) توشه مبارک برای آخرت خود ذخیره کنند.
انتهای پیام

captcha