گسترش سرمایه‌گذاری در موقوفات فارس
کد خبر: 3789622
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

گسترش سرمایه‌گذاری در موقوفات فارس

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: در سال جاری، شاهد گسترش سرمایه‌گذاری در موقوفات فارس باهدف بهره‌وری بیشتر از آن‌ها هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ‌سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز، 23 بهمن‌ماه در زمینه مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری گفت: ادامه روند سرمایه‌گذاری در موقوفات با زیربنای 160 هزار مترمربع از جمله اصلی‌ترین این تلاش‌ها است.
وی افزود: تا پایان سال جاری 253 واحد تجاری، خدماتی، مسکونی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و این امر در راستای بهره‌وری بیشتر از موقوفات صورت می‌گیرد که نتیجه آن اجرای امینانه نیات واقفین و رفع نیازهای جامعه به‌حساب می‌آید.
موسوی گفت: همچنین در حوزه فعال نمودن کمیسیون های کشاورزی و برای اولین بار، تمهیدات لازم در راستای بهره‌وری بیشتر اراضی کشاورزی وقفی پیش‌بینی شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار كرد: اولین اقدام در این زمینه، امضاء تفاهم‌نامه با جهاد کشاورزی است که این امر، منجر به رونق و گسترش کشت گلخانه‌ای و کشت‌های متراکم در اراضی موقوفه و خدمت بزرگی به مستأجران موقوفات در اراضی کشاورزی است.
انتهای پیام

captcha