برگزاری اولین لیگ سخنرانی دانشجویی در دانشگاه‌های فارس
کد خبر: 3787107
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

برگزاری اولین لیگ سخنرانی دانشجویی در دانشگاه‌های فارس

گروه اجتماعی ــ اولین دوره لیگ سخنرانی دانشجویی بسیج دانشجویی استان فارس همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌های این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، پرستو بهرامی، دبیر اولین دوره لیگ سخنرانی دانشجویی بسیج دانشجویی استان فارس امروز، 14 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به اقدامات خصمانه روزافزون دشمنان و در جهت فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درخصوص تربیت نیروهای مؤمن و متدین انقلابی و افزایش جریانات بصیرت‌افزایی، بر آن شدیم تا با هدف بصیرت‌افزایی قشر جوان در دانشگاه‌ها و تقویت نیروهای جوان انقلابی به‌عنوان تحلیل‌گران بابصیرت و مؤذن‌های جامعه، شبکه‌ای را طراحی کنیم تا علاوه بر شناخت تحلیل‌گران و سخنرانان دانشجو به‌عنوان استعدادهای نهان در دانشگاه‌ها، با حمایت و تقویت این قشر مستعد، گامی در جهت آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی مردمان این سرزمین پهناور و پرافتخار برداریم.
وی افزود: شبکه تحلیل‌گران جوان، شبکه‌ای است که در قالب مسابقات، دوره‌ها و برنامه‌های متعدد در صدد آن است تا نیروهای بصیر و تحلیل‌گر درخصوص مسائل و موضوعات مختلف موردنیاز جامعه را تربیت كند و در جهت آگاه‌سازی جامعه اسلامی کشورمان به کار گیرد.
بهرامی ادامه داد: در همین راستا برنامه‌ای با عنوان اولین لیگ سخنرانی دانشجویی در سطح دانشگاه‌های سراسر استان فارس برگزار می‌شود که در واقع رقابتی سالم میان دانشجویان مستعد در حوزه سخنرانی و سخنوری است.
وی ادامه داد: در طی این مسابقه، علاوه بر شناخت افراد مستعد، به تقویت و هدایت آن‌ها در راستای تحلیل درست از مسائل ایران و جهان و ارتقای توانایی آن‌ها در زمینه فن‌بیان و ایراد سخنرانی می‌پردازد.
دبیر اولین دوره لیگ سخنرانی دانشجویی بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینكه این رقابت در سطح دانشگاه‌های سراسر استان فارس برگزار می‌شود، گفت: تمامی دانشجویان بانو و آقا دانشگاه‌های استان فارس می‌توانند در این مسابقه شركت كنند.
بهرامی مهلت ثبت‌نام اولیه در این رقابت را تا 20 بهمن‌ماه جاری اعلام كرد و گفت: سخنرانان برگزیده پس از طی مراحل مختلف در قالب مسابقه نهایی در نیمه اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی در پایان ابراز امیدواری كرد که با این اقدامات، گامی هرچند کوچک در جهت تداوم و اعتلای انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای جوان متعهد انقلابی در راستای بصیرت‌افزایی و به عنوان زمینه‌سازان ظهور ولیعصر(عج) برداریم.
انتهای پیام

captcha