نگاهی به برنامه‌های فجر فاطمی در جهرم
کد خبر: 3786036
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

نگاهی به برنامه‌های فجر فاطمی در جهرم

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم گفت: برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت فرا رسیدن در ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، بیژن قریب‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم امروز، 10 بهمن‌ماه به تشریح برنامه‌های دهه فجر و ایام فاطمیه در این شهرستان پرداخت و گفت: در راستای برگزاری سوگواره یاس نبوی در این شهرستان، حضور گسترده‌ای در برنامه‌های این ایام داریم و یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، مشارکت در برگزاری بزرگترین یادمان یاس کبود کشور در روستای فتح‌آباد بخش خفر است.
وی افزود: همکاری در برگزاری یادمان یاس کبود در شهر جهرم در محل دارالقرآن موقوفه امام علی (ع) و با محوریت شهادت حضرت زهرا(س)، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاه سوگواره یاس نبوی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این اداره به‌حساب می‌آید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم گفت: همچنین در پخت حدود 35 تناش نذری در محل باغ ملی جهرم و با نذورات مردمی نیز مشارکت می‌کنیم.
وی در مورد دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: کمک به اطعام عزاداران مراسم روز شهادت حضرت زهرا (س) در محل مصلای نمازجمعه و امامزاده حاجات (ع) نیز بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم در پایان یادآور شد: این کمک‌ها از طریق موقوفات منطبق با عزاداری اهل‌بیت (ع) صورت می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha