جزئیات طرح «رویداد بزرگ فعالان قرآنی» تشریح می‌شود
کد خبر: 3785656
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

جزئیات طرح «رویداد بزرگ فعالان قرآنی» تشریح می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست خبری تشریح جزئیات و همچنین رونمایی از پوستر طرح رویداد بزرگ فعالان قرآنی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به اجرا در می‌آید، روز 10 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

جزئیات طرح «رویداد بزرگ فعالان قرآنی» تشریح می‌شود

به گزارش ایکنا؛ نشست رونمایی از پوستر طرح رویداد بزرگ فعالان قرآنی مساجد کشور که با همکاری دارالقرآن بسیج مستضعفین و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد طراحی شده است، برگزار می‌شود.
بر همین اساس، این نشست صبح روز 10 بهمن‌ماه در سازمان بسیج مستضعفین و با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور، مسئول سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی جیحونی، معاون تعلیم و تربیت بسیج و محمد ذوالفقاری، مسئول دارالقرآن بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.
طرح رویداد بزرگ فعالان قرآنی مساجد ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در آن برنامه‌هایی همچون پویش سراسری حفظ سوره مبارکه فجر، برگزاری بیش از 500 محفل انس با قرآن کریم با رویکرد سوادآموزی قرآنی و تربیت قرآنی برای اولین بار، تلاوت همگانی سوره مبارکه فجر بعد از اقامه نماز در مساجد سراسر کشور، برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از جمله رویدادهایی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

انتهای پیام 

captcha