هم‌اندیشی مسئولان و فعالان فرهنگی ـ اجتماعی فارس با موضوع كارتن‌خواب‌ها
کد خبر: 3784921
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

هم‌اندیشی مسئولان و فعالان فرهنگی ـ اجتماعی فارس با موضوع كارتن‌خواب‌ها

گروه اجتماعی ـ نشست مسئولان و فعالان فرهنگی ـ اجتماعی استان فارس با موضوع كارتن‌خواب‌ها به‌همت سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، محمدجعفر دوستدار، فرمانده این ناحیه از سپاه گفت: نشست هم‌اندیشی مسئولان و فعالان استان فارس با حضور برخی از مسئولان استان فارس و شهر شیراز در سالن جلسات سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز فردا، 8 بهمن‌‌ماه در محل این ناحیه برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این نشست را ساعت 15 اعلام كرد و گفت: در این نشست هم‌اندیشی برخی از مسئولان استانی و شهرستانی همچون معاون اجتماعی استانداری، اعضای شورای شهر شیراز، رئیس ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معاون دادستان، مسئول سابق ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شیراز، شهردار زرقان و برخی از چهره‌های فرهنگی شهر شیراز جهت شرکت حضور خواهند یافت.
دوستدار، هدف از برگزاری این نشست را هم‌اندیشی و جمع‌بندی در موضوع کارتن خواب‌ها توسط گروه جهادی مردم یار دانست که جهت رفع مشکلات فرهنگی ـ اجتماعی در شهر شیراز این نشست برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، چندی پیش‌ یك بانوی كارتن‌خواب به نام «گلبس» بر اثر سرما جان باخت كه در پی آن جمعی از دانشجویان شیراز به اعتراض به عدم توجه و رسیدگی به كارتن‌خواب‌ها، یك شب را در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر شیراز به صبح رساندند.
انتهای پیام

captcha