مسابقه عکاسی «چله انقلاب» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3784406
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

مسابقه عکاسی «چله انقلاب» در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه عکاسی با عنوان «چله انقلاب» در استان برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی «چله انقلاب» در البرز برگزار می‌شود

مجتبی عبدالملکی، مسئول روابط‌عمومی سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه دهه فجر عید کمال انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک پدیده زنده و متکی به حیات طیبه به پختگی و تکامل رسیده است.
وی با بیان اینکه شناسایی دستاوردها یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های گرامیداشت چله انقلاب اسلامی است، گفت: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی باید با روش‌های خلاقانه، قابل باور و به صورت مستند برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز افزود: به همت معاونت روابط‌عمومی و فرهنگی تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه عکاسی با عنوان «چله انقلاب» در استان برگزار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: به اطلاع عموم علاقه‌مندان و عکاسان می‌رساند که برای شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌های ثبت شده با موضوع برگزاری مراسم آذین‌بندی، جشن و برنامه‌های دهه مبارک فجر در سراسر استان، خانواده انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نسل‌های انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شور و نشاط انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در یکی از دو بخش دوربین عکاسی یا گوشی‌های همراه، به رقابت بگذارند.
عبدالملکی با بیان اینکه مسابقه عکاسی با عنوان « چله انقلاب» در استان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ثبت لحظات ناب از حضور حماسی مردم در جشن‌ها، مراسم‌ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن، انعکاس احساس شعف و شادی عمومی در چهلمین فجر انقلاب، تجلی غرور ملی در جشن چهلمین سالگی انقلاب اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر پنج اثر به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و نام شهر محل سکونت خود را تا ۳۰ بهمن امسال، به شماره 09302722492 در پیام رسان‌های سروش، واتس‌آپ و ایتا ارسال کنند که به 40 نفر از شرکت‌کنندگان 40 جایزه نفیس اهدا خواهد شد.
گفتنی است شرایط پذیرش آثار ارسالی نیز به شرح زیر است:
عکس باید در فرمت jpeg باشد.
حداکثر حجم عکس‌ها 3 مگابایت باشد.
عکس‌ها می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشد.
برای هر عکس، نام عکاس و تاریخ ثبت اثر، ذکر شود.
عکس‌ها باید فاقد لوگو، قاب، نوشته، تاریخ و یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشد.
ویرایش عکس‌ با نرم‌افزارها، تا جایی که مفهوم و سندیت عکس مخدوش نشود، منعی ندارد.
انتهای پیام

captcha