مشارکت ۱۰ هزار نفر از بسیجیان فارس در طرح «صراط»‌
کد خبر: 3779852
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

مشارکت ۱۰ هزار نفر از بسیجیان فارس در طرح «صراط»‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس با اشاره به اجرای طرح «صراط» از مشارکت ۱۰ هزار نفر از بسیجیان استان در این طرح خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد جوکار، مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه امسال طرح‌های قرآنی متنوعی را برای بسیجیان اجرا كردیم، گفت: یكی از این طرح‌ها، طرح قرآنی «صراط» است.
وی از مشاركت 10 هزار نفر از بسیجیان فارس در این طرح خبر داد و افزود: این طرح تركیبی از آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه با محوریت سوره اسراء است.
جوكار با بیان اینكه این طرح در سه مرحله اجرا شد، گفت: مرحله نخست كه مرحله حوزه بود كه 10 هزار نفر در این مرحله شركت كردند و از این تعداد 6 هزار نفر به مرحله ناحیه راه پیدا كردند.
مسئول دارالقرآن بسیج فارس بیان كرد: مرحله ناحیه طی روزهای 20 تا 30 آذرماه امسال در 40 ناحیه مقاومت بسیج در سراسر استان فارس نیز برگزار شد.
وی زمان برگزاری مرحله استانی این طرح را اوایل اسفندماه امسال اعلام كرد و گفت: 3 هزار نفر در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت.
جوكار با یادآوری اینكه این طرح یك كار كشوری است و در كل كشور اجرا می‌شود، گفت: استان فارس در اجرای این طرح حائز رتبه نخست كشور شده است كه از سوی دارالقرآن بسیج نیز مورد تجلیل قرار گرفته است.
انتهای پیام

captcha