فراخوان مسابقه «برگ چهلم» در لرستان
کد خبر: 3779797
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

فراخوان مسابقه «برگ چهلم» در لرستان

گروه فرهنگی ـ مسابقه «برگ چهلم» با محوریت برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی ویزه دهه فجر در لرستان برگزار می‌شود.

فراخوان  مسابقه «برگ چهلم» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت گرامی‎داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه «برگ چهلم» با محوریت برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی در لرستان برگزار می‌شود.
در بخش مسابقه کتابخوانی که با عنوان «احیاگر قرن» برگزار می‌شود، کتاب «درس‌هایی از امام خمینی(ره)» نوشته رسول سعادتمند به‌عنوان منبع مسابقه در نظر گرفته شده و علاقمندان به شرکت در این بخش از مسابقه می‌توانند برای دانلود فایل pdf این کتاب و دریافت برگه شرکت در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان به آدرس اینترنتی lorestanpl.ir و یا نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی در سراسر استان مراجعه کنند.
برای شرکت در مسابقه نقاشی که برای رده سنی کودک هفت تا یازده سال در نظر گرفته شده است، علاقمندان می‌توانند پس‌از دریافت برگه‌های ویژه شرکت در مسابقه از کتابخانه‌های عمومی، جذاب‌ترین بخش از کتابی که با موضوع انقلاب اسلامی مطالعه کرده‌اند را نقاشی و تصویرسازی کنند و آن‌را به یکی‌از کتابخانه‌های عمومی سطح استان تحویل دهند.
برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «نوگلان انقلاب» از دیگر بخش‌های این مسابقه است در این بخش نیز علاقمندان می‌توانند با ارسال حداکثر سه عکس از حضور پُرشور کودکان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌جاری و ارسال آن از طریق پیام رسان‌های «سروش»، «بله»، «ایتا» «آی گپ» به شماره ۰۹۹۰۸۱۴۷۶۲۶ نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.
مهلت شرکت در مسابقه برگ چهلم تا سی‎ام بهمن‌ماه سال‌جاری اعلام شده و به برگزیدگان بخش‌های مختلف این مسابقه از طرف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان جوایز نفیس فرهنگی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha