اجرای عملیات نصب ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) در كربلا
کد خبر: 3779533
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

اجرای عملیات نصب ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع) در كربلا

گروه اجتماعی ـ عملیات نصب ضریح خیمه‌گاه حضرت امام سجاد(ع) در كربلای معلی توسط ستاد بازسازی عتبات عاليات فارس در حال انجام است.

به گزارش ایكنا از فارس، اجرای عملیات نصب ضریح مطهرخیمه‌گاه حضرت امام سجاد(ع) طی روزهای گذشته با حضور تیم نصاب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس در محل خیمه‌گاه حسینی آغاز شده است.
نصب این ضریح مطهر حدود 10 روز به طول خواهد کشید و هم‌اكنون مراحل پايانی آن در حال انجام است. این سازه متبرک در طول سه سال در کارگاه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس و به همت مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت فارسی و شیرازی ساخته شده و تقدیم آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا معلی شد.
طول این سازه 4 متر و 60 سانتی‌متر، عرض آن یك متر و 10 سانتی‌متر و ارتفاع آن 4 متر و 30 سانت بوده و جنس آن از چوب ساج و صفحات قلم‌زنی شده نقره و مس بهمراه آب کاری طلاست.
این ضریح مطهر روز 13 مهرماه سال جاری توسط آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز و با حضور خیل مشتاقان و ارادتمندان حضرت امام زین‌العابدین(ع) در آستان مقدس حضرت علی ابن حمزه (ع) رونمایی شد.
انتهای پيام

captcha