فقیه وارسته و عالم محبوب «دارالارشاد» رخ در نقاب خاک کشید
کد خبر: 3779207
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

فقیه وارسته و عالم محبوب «دارالارشاد» رخ در نقاب خاک کشید

گروه اجتماعی ـ ‌میان حزن و اندوه اهالی دارالارشاد ‌پیکر مرحوم آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی، پدر شهید و نماینده سابق اردبیل در مجلس خبرگان رهبری‌ به منزل ابدی رهسپار شد.

فقیه وارسته و عالم محبوب «دارالارشاد» رخ در نقاب خاک کشید

به گزارش ایکنا از اردبیل، در مراسمی که قبل از ظهر امروز در اردبیل برگزار شد، بعد از اقامه نماز میت به امامت آیت‌سیدحسن عاملی، نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل‌‌ و با حضور اهالی قدرشناس دارالارشاد اردبیل، پیکر مطهر مرحوم آیت‌الله سیدحاتمی بنا به وصیتش، در صحن مسجد قائم(عج) این استان که از موقوفات متبرک مرحوم بود، تشییع و به خاک سپرده شد.
در این مراسم که خیل عظیمی از مردم اردبیل از زنان و مردان به‌رغم هوای نامساعد حضور داشتند، یاد و خاطره مرحوم سیدحاتمی و فرزند شهیدش گرامی داشته شد و مردم قدردان خدمات ۹۰ ساله این مرد مجاهد در دیار سبلان بودند.
مراسم شام غریبان آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی امروز، هفدهم دی‌ماه ‌بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اردبیل برگزار و آئین یادبود و سومین روز درگذشت این عالم ربانی و انقلابی فردا، هجدهم دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر در همین مسجد برگزار خواهد شد.
این عالم ربانی و فقیه واراسته واقف خیراندیش و نماینده سابق استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بود که سال‌های مجاهدت ایشان در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و کار‌های نیک و خداپسندانه نظیر ساخت مسجد، وقف زمین برای مدرسه‌سازی و ... او را به پدر معنوی اردبیل تبدیل کرده بود.
انتهای پیام

captcha