مشارکت ۶ هزار نفری بسیجیان فارس در مسابقات قرآن
کد خبر: 3778929
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

مشارکت ۶ هزار نفری بسیجیان فارس در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در مرحله ناحیه بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج بیش از ۶ هزار نفر از بسیجیان استان فارس شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محمدجواد جوکار، مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج در این استان گفت: این مسابقات در سه مرحله ناحیه، استانی و منطقه‌ای در سال جاری برگزار می‌شود.
وی از مشارکت بیش از 6 هزار نفر در مرحله ناحیه این مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقات در 40 ناحیه در سراسر استان فارس برگزار شد که از هر ناحیه 33 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.
جوکار با یادآوری اینکه این مرحله طی روزهای گذشته در نقاط مختلف فارس برگزار شد، گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز در نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.
مسئول دارالقرآن بسیج فارس با تصریح اینکه امسال این مسابقات مرحله کشوری ندارد، گفت: به جای مرحله کشوری، مرحله منطقه‌ای با حضور متسابقان استان‌های جنوب کشور شامل هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس برگزار خواهد شد.
وی همچنین به رشته‌های این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف حفظ یک تا سه جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق و تقلیدی، اذان و تفسیر سوره اسرا برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha