مسابقات قرآن بسیج در شیراز برپا شد/ رقابت 300 نفر
کد خبر: 3778187
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

مسابقات قرآن بسیج در شیراز برپا شد/ رقابت 300 نفر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله شهرستانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن كریم بسیج امروز در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله شهرستانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن كریم بسیج امروز، 13 دی‌ماه با حضور برترین قاریان و حافظان شیراز در این كلان‌شهر برگزار شد.
محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در حاشیه این مسابقات با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در بین جوانان و نوجوانان گفت: این مسابقات قرآن در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده است.
وی با تصریح اینكه این مسابقات در دو بخش شفاهی و كتبی برگزار شده است، گفت: بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ یك جزء، 10 جزء و كل قرآن كریم و همچنین اذان برگزار شده است.
دوستدار با بیان اینكه دارالقرآن بسیج این ناحیه از سپاه به‌همت بخش تعلیم و تربیت ناحیه راه‌اندازی شده است، گفت: دارالقرآن‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در میان نوجوانان و جوانان دارند و در این راستا توجه ویژه‌ای برای مأنوس كردن بسیجیان با قرآن كریم شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره كرد و گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و به كارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآن كریم در زندگی فردی و اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.
وی از رقابت بیش از 300 نفر در این مرحله خبر داد و گفت: نفرات برتر این مرحله به مرحله استانی راه پیدا خواهند كردند ضمن اینكه از آنان در مراسم بزرگداشت دهه فجر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام

captcha