مردان بی‌بدیل
کد خبر: 3777900
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

مردان بی‌بدیل

گروه اجتماعی ـ دلاورمردان عرصه‌های جهاد و ایثار هم‌قسم شده‌اند تا همواره پرچم پرافتخار این انقلاب را در عرصه‌های مختلف برافراشته نگه دارند و امروز در عرصه ورزش همچنان این پرچم را بالا نگه داشته‌اند.

مردان بی‌بدیل

به گزارش ایكنا از فارس، آن وقت‌های نه خیلی دور که تازه نوجوانی را سپری کرده بودیم و حال و هوای جوانی و کارهای خارق‌العاده در سر داشتیم و به خصوص مثل آن روزها که نزدیک به روزهای پایانی سال 57 هست و ماجراجویی از نوع آگاهانه آن، هر روز جوانان زیادی را به خیابان می‌کشاند.
پس از حوادث بسیار به‌خصوص 19 دی و کشتار مردم قم عواقبی برای رژیم به‌دنبال داشت تا آن زمان که برق‌آسا دودمان شاه را درهم پیچید و انقلاب و حوادث یکی پس از دیگری آنچنان شد که کردستان و 8 سال دفاع مقدس چشم برهم زدنی شد، گویا که باید برای روزهایی حساس‌تر که آتش فتنه‌ها از هر طرف روشن می‌شود آماده شویم و نگذاریم خدشه‌ای به آرمان‌های امام(ره) و شهدای عزیز وارد آید.
مردانی از جنس انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و استقامت در عرصه ورزشی هم‌قسم شده و برگی دیگر از همت بلند را به نمایش گذاشتند.
تیم فوتبال جانبازان و معلولان فارس سالیانی است در اوج سکوهای استانی و کشوری و دو دوره بین‌المللی شرکت کردند. اعضای دونده تیم پا ندارند و با عصا می‌دوند و دروازه‌بانی که دست ندارد و با تیم‌های قدر و با سلامت جسمی بالا و جوان‌تر بازی می‌کنند و اغلب اوقات برد قطعی با آن‌هاست که حیرت همگان را برمی‌انگیزد.

مردان بی‌بدیلهمین روزها که از همه طرف در صدد ناامید کردن مردم همه دست به دست هم داده‌اند و شعار ناکارآمدی نظام بین مردم و فضای مجازی پر کرده است، در مسابقات نمایشی دیدنی از شیر بچه‌های جانباز و معلول فارس بار دیگر انگشت تعجب را بر لبان خیلی‌ها نشاند چرا که پیام این قدرت‌نمایی چه تیم فارس که بر سکوی اول ایستاد و چه بقیه تیم‌ها، این بود که محدودیت بدنی به هیچ وجه ذره‌ای در عزم راسخ ما در دفاع از انقلاب و اسلام تأثیری ندارد.
جوانانی با روحیه و انگیزه در لیگ حرفه‌ای فوتبال قطع عضو با رویارویی تیم‌های ارزنده و قوی مازندران و تهران و کرمان و لرستان و کرمانشاه و.... چنان غیرت نشان دادند که قهرمان کشور شدند. هر چند که مثل بقیه مسائل استان فارس توجهی به آن‌ها نشد اما خودشان سرخوش از هدفی که داشتند که همان اثبات خواستن توانستن است را در عرصه‌های فرهنگی ـ اقتصادی و ورزشی به اثبات رساندند.
شیرمردان تیم به سرپرستی شفیق ذرغان و با سرمربیگری نعمت‌الله زارع و بازیکنان علی نظری، مظفر کرامتی، بهرام سلیمانی، سیدمحمدعلی خداپرست، علی‌اصغر محیط، حمیدرضا کبار، علی‌اکبر اکبری و با مدیریت کاپیتان ابوالقاسم جوکار، جانباز قطع عضو دفاع مقدس نمایشی به‌یاد ماندنی از خود به یادگار گذاشتند که برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش فارس شد.
انتهای پیام

به قلم سردار مجتبی مينايی‌فرد

captcha