اجرای ۱۱۰ برنامه در دهه بصیرت در شیراز/ حضور مجاهدانه مردم در ۹ دی
کد خبر: 3776641
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

اجرای ۱۱۰ برنامه در دهه بصیرت در شیراز/ حضور مجاهدانه مردم در ۹ دی

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اجرای ۱۱۰ برنامه در ایام دهه بصیرت در این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 8 دی‌ماه از اجرای 110 برنامه در ایام دهه بصیرت در این كلان‌شهر خبر داد و گفت: این برنماه‌ها شامل برنامه‌های میدانی، راهپیمایی و تجمع، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه، نواختن زنگ بصیرت در مدارس و غیره است.
وی یادآور شد: علاوه بر تجمع بزرگ بسیجیان در بیش از 200 نقطه از شیراز نشست‌های مختلفی با هدف روشنگری پیرامون حماسه 9 دی، برگزار می‌شود و در نشست‌های پیش‌بینی شده حضور اساتید دانشگاه و سخنرانان مختلف در راستای ارتقای بصیرت بسیجیان و اقشار مختلف مردم و بررسی ابعاد فتنه و تاثیرات حماسه 9 دی پیش‌بینی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افزود: حرفی که در تاریخ انقلاب اسلامی داشته‌ایم، حرفی جدید بود که باعث شد این انقلاب با مخالفت‌ها و دشمنی‌های ظالمین زمان و در رأس آن استکبار جهانی روبه رو شود.
دوستدار، حماسه 9 دی را یك حركت مردمی خواند و گفت:‌ مردم شیراز در ۸ دی‌ماه همان سال این حرکت را شروع کردند و نشان دادند همانطور که مقام رهبری فرمودند استان فارس قله است، در شناخت فتنه و مقابله با آن یک روز زودتر از شهرهای دیگر عمل می‌كند اما چون به نام ۹ دی نامگذاری شده است، مردم مراسم سالگردی را در این روز برگزار می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز ادامه داد: مردمی که امتحان سختی را در زمان‌های مختلف پشت سر گذراندند، این بار هم بعد از صبوری، چاره کار را حضور خود در صحنه دیدند که به لطف خدا در ۹ دی‌ماه برنامه فتنه و فتنه‌گری را درهم پیچیدند و درس دوباره ای را به سیاست مداران داخلی و خارجی دادند.
وی با یادآوری اینكه مردم شیراز یك روز قبل از دیگر هموطنان خود با حضور در صحنه، فتنه 88 را محكوم كردند، گفت: مردم شیراز بارها و بارها در رویدادهای مختلف انقلاب، پیشتازی خود را برای حضور در صحنه و دفاع از كیان انقلاب و نظام اسلامی، اثبات كرده‌اند و خواهند كرد.
دوستدار با تاكید بر اینكه حماسه 9 دی یك رویداد تاریخ‌ساز و حضور مجاهدانه ملت ایران در عرصه بود، گفت: ملت ایران منتظر روزی هستند تا کسانی که مرتکب خیانت به این نظام و انقلاب شده‌اند به اشتباهات خود اعتراف کنند.
انتهای پیام

captcha