خدمت در نظام جمهوری اسلامی؛ فرصتی برای معامله با خدا
کد خبر: 3771263
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

خدمت در نظام جمهوری اسلامی؛ فرصتی برای معامله با خدا

گروه اجتماعی - مدرس حوزه و دانشگاه، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک فرصت خوب برای انجام معامله با خدا دانست و خاطرنشان کرد: بد به حال کسی که در نظام جمهوری اسلامی جهنمی شود.

خدمت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی برای معامله با خدا

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، کارشناس رسانه ملی امروز، 19 آذر در جلسه بصیرت افزائی کارکنان انتظامی گیلان با اشاره به اینکه وجود انسان پر از نیاز‌های حلال و حرام است و مشتری اول ما در دنیا شیطان می‌باشد، اظهار کرد: شیطان با توجه به شناختی که از نیازهای انسان دارد ما را مشتری سفره حرام می‌کند.

وی با بیان اینکه مشتری دوم انسان در دنیا مردم می‌باشند، افزود: مردم ما را به سلیقه‌های خودشان در دنیا دعوت می‌کنند و در قیامت نیز پاسخگوی اعمالشان نیستند.

حجت‌الاسلام ماندگاری مشتری سوم انسان در دنیا را خدا دانست و گفت: خداوند فرموده که اگر با من معامله کنید من تا 700 برابر و در جای دگر فرموده که بیش از حساب به شما سود می‌دهم.

وی تنها فرصت انسان برای انجام معامله را این دنیا دانست و تصریح کرد: مرگ سوت پایان دنیاست و وقت اضافه ندارد.

این مدرس حوزه و دانشگاه، خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک فرصت خوب برای انجام معامله با خدا دانست و خاطرنشان کرد: بد به حال کسی که در نظام جمهوری اسلامی جهنمی شود.

وی با اشاره به حجم ورود مسافر در استان گیلان تأکید کرد: یکی از کارهایی که پلیس گیلان می‌تواند انجام دهد، امر به معروف و نهی از منکر است و اگر به گناه کار با محبت تذکر داده شود حتما خود را اصلاح می‌کند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به 36 هزار شهید دانش‌آموز و 5 هزار شهید زیر 15 سال در کشور، بیان کرد: شهید پس از شهادت داد می‌زند که ای کاش همه شما می‌دانستید که خدا چه طور از آنها پذیرائی می‌کند.

انتهای پیام

captcha