شرکت 12 نوجوان در دوره شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن در آبادان
کد خبر: 3771145
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

شرکت 12 نوجوان در دوره شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن در آبادان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در حال حاضر 12 نوجوان در دوره شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن کریم در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن امام محمدباقر(ع) آبادان مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

شرکت 12 نوجوان در دوره شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن در آبادان

فیصل خنفری، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن امام محمدباقر(ع) آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌ حفظ این مدرسه تخصصی گفت: در حال حاضر 12 نوجوان پسر در مقاطع سنی 14 تا 18 سال در دوره شبانه‌روزی حفظ قرآن این مدرسه مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از این حفاظ از کشور عراق در این دوره شرکت کرده‌اند، گفت: به دنبال اجرای طرح رحله(آموزش حفظ 4 جزء قرآن کریم طی 2 ماه) در شهر سامراء، 24 نفر از جوانان عراقی برای شرکت در دوره حفظ یکساله قرآن اعلام آمادگی کردند که از این بین چهار نفر به مدرسه آبادان جذب شدند.

خنفری ادامه داد: دوره حفظ یکساله قرآن این مدرسه شبانه‌روزی به مدت شش ماه است که آغاز شده و شرکت‌کنندگان تاکنون موفق به حفظ 12 جزء قرآن کریم شده‌اند.

به گفته مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن امام محمدباقر(ع) آبادان، این مدرسه با هزینه‌های شخصی و همچنین کمک خیرین اداره می‌شود.

حنفری که خود حافظ کل قرآن است، گفت: یکی از آثار حفظ قرآن کریم نگاه آخرتی پیدا کردن به امور است. در پی این نگاه، امور دنیایی انسان هم اصلاح می‌شود و انگیزه فرد در تقویت این بینش بیشتر می‌شود. هر قدر فرد به امور اخروی خود بپردازد، در امور دنیایی خود کمتر با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام

captcha