‌جشنواره ‌آیات همراه با یادواره «میرزا احمد نی‌ریزی» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3769874
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

‌جشنواره ‌آیات همراه با یادواره «میرزا احمد نی‌ریزی» در شیراز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره خوشنویسی آیات همراه با یادواره میرزا احمد نی‌ریز، كاتب بزرگ قرآن خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 14 آذرماه در اولین نشست كمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان از برگزاری جشنواره خوشنویسی آیات به میزبانی فارس خبر داد و گفت: این جشنواره را در حوزه نسخ ثلث و همراه با یادواره میرزا احمد نی‌ریزی، میرزا احمد نی‌ریز برگزار خواهیم كرد.
وی با بیان اینكه تلاش می‌كنیم تا مقدمات اجرای این جشنواره را تا اسفندماه امسال فراهم كنیم، افزود: ما از 3 ماه پیش جلساتی برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار كرده‌ایم.
نداف اظهار كرد: بنا داریم تا مسابقه 40 نكته، 40 آیه را در 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار كنیم كه این برنامه را می‌توان به صورت ستادی برگزار كرد.
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس همچنین پیشنهاد داد تا یك كار مشترك قرآنی ویژه مانند یك محفل انس با قرآن بزرگ را در ایام دهه فجر با همكاری همه دستگاه‌ها و نهادها برگزار شود.
انتهای پیام

captcha