ثبت‌نام 469 لرستانی برای شرکت در آزمون الکترونیکی «سبک زندگی اسلامی»
کد خبر: 3769855
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

ثبت‌نام 469 لرستانی برای شرکت در آزمون الکترونیکی «سبک زندگی اسلامی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان گفت: باتوجه به ثبت‌نام 467 نفر از کارکنان دولت شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان وقت اداری دهمین روز از آذرماه، استان لرستان هفتمین استان کشور در نظر تعداد ثبت‌نامی است.

ثبت‌نام 469 لرستانی برای شرکت در آزمون الکترونیکی «سبک زندگی اسلامی»

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه با برگزاری دوره الکترونیکی «آموزش سبک زندگی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره های ناس تا زلزال»، ویژه کارکنان دولت، گفت:  با توجه به مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور ثبت‌نام دوره آموزش الکترونیکی ویژه کارکنان دولت از 26 آبان‎ماه آغاز شده و تا 24 آذر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که استان لرستان، در بین استان‌های کشور از نظر تعداد کارکنان ثبت‌نام کرده در دوره، هفتمین استان است، عنوان کرد: تاکنون 467 نفر از کارکنان دولت که در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به فعالیت‌ هستند، جهت شرکت در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: این دوره که با عنوان «آموزش سبک زندگی با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال» برگزار می‌شود با هدف آموزش حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال، سعی در آموزش و انتقال مفاهیم مربوط به سبک زندگی دینی دارد.

احمدی ادامه داد: تمامی کارکنان محترم دولت و سایر علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند از تا 24 آذر ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir  نسبت به ثبت‌نام و مشاهده محتوای آموزشی اقدام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه آزمون پایان دوره از 25 آذرماه به‌مدت 3 روز از طریق پایگاه اینترنتی مذکور برگزار می‌شود، تصریح کرد: از مهمترین مزایای شرکت و قبولی در این دوره بهره‌مندی از هشت ساعت آموزش ضمن خدمت  و شرکت در قرعه کشی بیش‌از 2000 جایزه مختص نفرات برگزیده در این آزمون است.

انتهای پیام

captcha