اعزام 75 زائر اولی به مشهد مقدس
کد خبر: 3767978
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
به همت اداره اوقاف همدان؛

اعزام 75 زائر اولی به مشهد مقدس

گروه فرهنگی -کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین، با نیت اعزام زائرین به حرم رضوی، 75 نفر از زائران زیارت اولی استان از 16 آذر ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام 75 زائر اولی به مشهد مقدس

امیر مهدوی، کارشناس مسئول معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: چند سالی است که طرح «زائران حرم رضوی» در جهت اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس انجام می‌شود.
وی افزود: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین از محل در آمد و عواید موقوفات، با نیت اعزام زائرین به حرم رضوی، 75 نفر از زائر اولی‌های استان از 16 آذر ماه توسط قطار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
مهدوی با اشاره به اینکه این طرح 5 روزه بوده عنوان کرد: طرح «زائران حرم رضوی» برای پنجمین سالی است که در استان اجرا می‌شود و بیشتر زائران انتخابی برای این سفر بیشتر افراد بی‌بضاعت، سالخورده و بیمار هستند.
کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف همدان با اشاره به اینکه هزینه سفر برای هر نفر 500 هزار تومان است ادامه داد: همراه هر 30 زائر حرم رضوی یک مسئول کاروان با آنها همراه خواهند بود.
وی گفت: یکی دیگر از نیات واقفان در کمک به اعزام زوار زیارت اولی به عتبات عالیات با عنوان «طرح زائران حرم حسینی» است، که در این طرح نیز اردیبهشت ماه سال جاری 72 نفر از افراد بی بضاعت استان برای اولین بار به کربلای معلی اعزام شدند.
انتهای پیام

captcha