جشنواره عکس «ورزی من‌، گه‌لاریزان» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3766677
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

جشنواره عکس «ورزی من‌، گه‌لاریزان» در سنندج برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: جشنواره عکس پاییزی تحت عنوان «ورزی من، گه‌لاریزان» با محوریت عکاسی از زیبایی‌های سطح شهر به‌منظور ایجاد شور و نشاط میان شهروندان و بهره‌مندی از زیبایی‌های پاییز هزار رنگ برگزار خواهد شد.

جشنواره عکس «ورزی من گه لا ریزان» در سنندج برگزار می‌شود

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از بهترین فصل‌ها برای عکاسی و خلق صحنه‌های جذاب و ماندگار فصل پاییز هزار رنگ است.
وی افزود: تغییر رنگ و ریزش برگ درختان در فصل پاییز فرصت مناسبی برای شهروندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی است که بتوانند از زیبای‌های طبیعت در این فصل بهره‌مند شوند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از برگزاری مسابقه عکس تحت عنوان «ورزی من، گه لاریزان» با محوریت زیبایی‌های شهر سنندج در فصل پاییز خبر داد و عنوان کرد: با هدف ارتقای روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان و بهره‌مندی از زیبایی‌های فصل پاییز این مسابقه عکاسی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای تمامی عکاسان و شهروندان در همه رده‌های سنی آزاد است، عنوان کرد: عکس‌ها باید در قالب موضوع مسابقه و مرتبط با پاییز، بدون ویرایش و فایل عکس‌ها به صورت خام باشد.
شریفی با اشاره به اینکه محدودیتی در نوع ابزار عکاسی وجود ندارد تأکید کرد: بیشترین امتیاز به ایده‌پردازی داده شده و تعداد آثار ارسالی نباید بیشتر از سه اثر بوده و تنها یک اثر به بخش نهایی راه خواهد یافت.
وی اعلام کرد: پنجره زیبا، نمای زیبا و آراسته‌، بالکن زیبا، گلدان مناسب، کوچه‌های زیبا، نشیمن شهری، هنرهای شهری زیبا، نورپردازی زیبا شبانه، سیما و مناظر زیبای شهری، طبیعت، روستایی، پاکبان، پارک‌ها و فضای سبز شهری و مبلمان شهری زیبا از جمله سوژه‌هایی است که شهروندان می‌توانند از آن عکاسی کرده و در این جشنواره عکس شرکت نمایند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: فایل اصلی عکس‌ها هم بر روی لوح فشرده با فرمت JPEG و بر روی کاغذ عکاسی و در قطع 21*16 چاپ و به دبیرخانه این سازمان ارسال شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا بیست و پنجم آذر ماه خواهد بود؛ بیان کرد: مشخصات عکاس شامل: نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، آدرس، محل و تاریخ عکس‌ها در قالب همان لوح فشرده به صورت فایل word و پرینت شده در داخل پاکت ضمیمه شود.
شریفی تاکید کرد: برگزار کننده حق استفاده از عکس‌ها را برای شرکت در نمایشگاه، نشریات، مطبوعات، سایت‌های اینترنتی و اهداف فرهنگی را دارد و از میان آثار به 30 اثر برتر لوح تقدیر اهدا و به مرحله شرکت در نمایشگاه (گه لاریزان) راه خواهند یافت.
وی ادامه داد: به پنج نفر از صاحبان عکس‌های نفیس به انتخاب هیئت داوران مبلغ پنج میلیون ریال اهدا و نیز در تابلوهای سطح شهر سنندج به نمایش گذاشته می‌شود.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 33160524-087 و با 33151780-087 تماس حاصل کرده و نیز برای تحویل آثار به دبیرخانه سازمان به آدرس: سنندج، بلوار کردستان، بالاتر از رستوران سفیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha