برپایی نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه سوگواره در خرم‌آباد
کد خبر: 3761533
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

برپایی نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه سوگواره در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه سوگواره، یک‌شنبه، سیزدهم آبان در خرم‎آباد برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه سوگواره در خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه سوگواره، ویژه ماه محرم، به‌همت کانون عکاسان سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری و مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد خرم‌آباد، یک‎شنبه، سیزدهم آبان در نگارخانه شهید هژبر این مجتمع افتتاح شد .
آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد، مدیر مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد خرم‌آباد، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و علاقه‌مندان به هنر عکاسی در نگارخانه شهید هژبر برگزار شد .
حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در این مراسم با اشاره به آیین گِل‌مالی در لرستان، گفت: این آیین شاخصه بارز مراسمات محرم و عاشورا در لرستان است که از قدمتی دیرینه برخوردار است.
وی افزود: هنر بهترین و کامل‌ترین رسانه برای انتقال و ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه است و هنرمندانی که در آثار خود به موضوع عاشورا می‌پردازند در این فرایند نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند .
شاهین احمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‌آباد نیز گفت: این مسابقه عکاسی ویژه آیین گِل‌مالی در خرم‌آباد و با هدف گردآوری و تهیه گنجینه‌ای از آثار عکاسان استان در محرم سال‌جاری برگزار شد و آثار منتخب آن در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده شده است .
یادآور می‏‎شود، این نمایشگاه تا ١٥ آبان ماه در دو نوبت صبح و عصر طی ساعات ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ١٩ در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی ـ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد دایر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha