پیکر شهید «حسن پاینده» در رشت تشییع می‌شود
کد خبر: 3759605
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
فردا؛

پیکر شهید «حسن پاینده» در رشت تشییع می‌شود

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید «حسن پاینده» فردا، 7 آبان در رشت خبر داد.

پیکر شهید «حسن پاینده» تشییع می‌شود

سرهنگ حیدر محمدی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد عرصه نظم و امنیت، شهید «حسن پاینده»، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای استقرار نظام ارزشی مبتنی بر تعالیم الهی و تأمین نظم و امنیت و خدمت به شهروندان، با اعتقاد قلبی به فرهنگ ایثارگری و شهادت و با تبعیت از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است.

وی وجود روحیه شهادت طلبی در بین کارکنان نیروی انتظامی را یک افتخار عظیم و پربرکت دانست و گفت: کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و دفاع از جان و مال و ناموس آنها مجاهدانه گام بر می‌دارند و هیچ افتخاری بالاتر از کسب رضایت پروردگار و خدمت به مردم نیست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری عوامل شهادت این افسر وظیفه‌شناس، افزود: با اقدام به موقع و اجرای طرح‌های عملیاتی، عاملان شهادت شهید «حسن پاینده» در همان شب وقوع جرم و قبل از ترک استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار روز فردا، 7 آبان بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهر رشت از مقابل سپاه ناحیه مرکزی واقع در پل عراق تا میدان فرهنگ تشییع و سپس به لاهیجان انتقال می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید بزرگوار پس از انتقال به لاهیجان در ساعت 10 از میدان سپاه آن شهرستان (هلال احمر) به سمت میدان شهدا تشییع و سرانجام برای به خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای امام‌ده بخش رودبنه منتقل خواهد شد.

انتهای پیام

captcha