مسابقه موبایلی «نذر پاکیزگی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3748143
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
با موضوع پاكيزگي شهر در ايام سوگواری؛

مسابقه موبایلی «نذر پاکیزگی» برگزار می‌شود

گروه فناوری اطلاعات ــ کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در نظر دارد، مسابقه عکاسی خود را با عنوان «نذر پاکیزگی» با هدف اشاعه فرهنگ پاکیزگی و توجه به سنت نیکوی عزاداری سید و سالار شهیدان و پیوند آن با محیط زیست برگزار کند.

به گزارش ایکنا؛ مسابقه عکاسی با عنوان «نذر پاکیزگی» با هدف اشاعه فرهنگ پاکیزگی و توجه به سنت نیکوی عزاداری سید و سالار شهیدان و پیوند آن با محیط زیست به همت کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود.
بر همین اساس علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند حداکثر 5 اثر از خود را با موضوع پاکیزگی شهر در ایام ماه محرم به نشانی salamat.committee@gmail.com ارسال کنند.
شرایط حضور در مسابقه شامل موارد زیر است. ارسال حداکثر 5 عکس که با محوریت پاکیزگی در ایام محرم اعم از رنگی و سیاه سفید؛ عکس‌های ارسال شده متعلق به خود فرد ارسال کننده باشند؛ عکس‌های ارسال شده باید قابلیت چاپ داشته باشند. ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می‌شود و در غیر این صورت اثر مورد نظر در هر مرحله از مسابقه حذف و جوایز آن پس گرفته خواهد شد.
موضوعات عکاسی که برای این مسابقه اعلام شده است شامل رفت و روب و نظافت شهری، تفكيك پسماند تر و خشك، پرهيز از يكبار مصرف‌ها و ايستگاه‌های صلواتی سبز است.
مهلت ارسال آثار به این مسابقه از از تاریخ 27 شهریورماه تا اربعین حسینی اعلام شده است. در پایان مهلت زمان ارسال، پس از داوری عکس‌ها، برحسب مورد به برندگان جوایزی تعلق می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha