آخرین وضعیت مصدومان حادثه طبس/ هوشیاری آخرین مصدوم
کد خبر: 3748006
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

آخرین وضعیت مصدومان حادثه طبس/ هوشیاری آخرین مصدوم

گروه شهرستان‌ها - دهیار روستای طبس و شاهد عینی حادثه برخورد کامیون با عزاداران حسینی در روستای طبس اظهار کرد: بیشتر افراد مصدوم در این حادثه از بیمارستان ترخیص و فقط چهار نفر تحت مداوا هستند.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه طبس/هوشیاری آخرین مصدوم

محمدعلی طبسی، دهیار روستای طبس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: بیشتر افراد مصدوم تا کنون از بیمارستان ترخیص شده‌اند و فقط یک خانم است که هنوز  تحت مداوا و درمان قرار دارد.

وی که از نزدیک شاهد وقوع حادثه بوده افزود: بانویی که هوشیاری زیادی نداشت، چند روز پیش هوشیاری خود را به دست آورده و خطر رفع شده است.

طبسی با اشاره به هزینه‌های بیمارستانی مصدومان حادثه با توجه به اینکه ماشین بیمه بوده و هنوز مسئولان به جمع‌بندی نهایی در خصوص حادثه نرسیده‌اند، گفت: فعلا تا ترخیص و مداوای آخرین نفر و تصمیم گیری مسئولان تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده و حادثه دیدگان تاکنون هیچ هزینه‌ای پرداخت نکرده‌اند.

طبسی با اشاره به گفت‌وگویی که راننده حادثه در دقایق اولیه حادثه با وی داشته، افزود: راننده به دلیل خالی‌کردن ترمز و پرش از روی سرعت‌گیرها، در حالی به وسط میدان طبس رسیده بود که برای جلوگیری از برخورد با ماشین رو به رو در وسط میدان و جلوگیری از برخورد با مردم رو به روی خودرو وارد گودی سمت مسجد شده که در انتها به دیوار برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودرو با کسی برخورد نکرده و تمام مجروحان حادثه به علت سقوط جدول‌های بتونی حدود نیم متری بر روی مردم زخمی شدند، تصریح کرد: 5 نفر در این حادثه جراحت بیشتری از ناحیه سر، دست و پا پا به علت شکستگی داشته اند که در بیمارستان تحت مداوا و درمان قرار گرفتند.

طبسی با اشاره به اینکه تا اعلام نظر نهایی کارشناسان و مرخص شدن بقیه افراد از بیمارستان باید صبر کنیم تا پرونده نهایی تشکیل شود، گفت: در این حادثه برخی افراد شاکی هستند که از طریق کلانتری محل در حال پیگیری هستند.

دهیار روستای طبس علت تجمع مردم در کنار مسجد را برگزاری هر روزه مراسم عزاداری و شبیه خوانی در ایام محرم اعلام کرد و افزود: به علت حادثه رخ داده این مراسم دو روز تعطیل شد ولی مرسام عزاداری و تعزیه خوانی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha