تبیین فرهنگ خدمت و وحدت در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) فارس
کد خبر: 3744356
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

تبیین فرهنگ خدمت و وحدت در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) فارس

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه فجر فارس در تشریح برنامه‌های فرهنگی رزمایش عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) این استان از برپایی كلاس‌های بصیرتی با موضوع فرهنگ خدمت، وحدت و ایستادگی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسن گلزار، معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه فجر فارس امروز، 14 شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به برگزاری رزمایش عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) 2 در این استان به تشریح فعالیت‌های فرهنگی این رزمایش پرداخت.
وی با بیان اینكه در هنگام اجرای این رزمایش مسلماً فضاسازی شهر شیراز و شهرستان‌ها متفاوت خواهد بود،‌ افزود: اجرای سرود حماسی با موضوع بسیج و خدمت صادقانه در محل تجمع و در روز 23 شهریورماه که این رزمایش در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود، از جمله برنامه‌های ماست.
گلزار اجرای مسابقه عکاسی توسط شرکت‌كنندگان از رزمایش،‌برپایی كلاس‌های بصیرتی در روز 23 شهریورماه در سراسر استان با موضوع استکبارستیزی، فرهنگ خدمت و وحدت و ایستادگی، توزیع بروشور با موضوع چهلمین سالگرد انقلاب اسلام با عنوان اربعین قیام از دیگر برنامه‌های این رزمایش اعلام كرد.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه فجر فارس همچنین گفت: تبلیغات رزمایش هم در تلویزیون های شهری و هم در صدا و سیما، قرائت میثاق‌نامه در رزمایش که توسط بسجیان شرکت‌کننده انجام می‌شود از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این رزمایش است.
وی همچنین از تشكیل قرارگاه رسانه‌ای رزمایش مذكور خبر داد و گفت: در این قرارگاه فعالیت‌های مختلف تبلیغی و رسانه‌ای برای رزمایش انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha