۲۷ هزار نفر در خراسان‌شمالی از طرح امنیت اخلاقی تذکر گرفتند
کد خبر: 3740946
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

۲۷ هزار نفر در خراسان‌شمالی از طرح امنیت اخلاقی تذکر گرفتند

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: طی سال جاری در قالب اجرای طرح امنیت اخلاقی ۲۷ هزار و ۸۶۱ نفر در استان تذکر شفاهی و کتبی گرفتند.

27 هزار نفر در خراسان‌شمالی از طرح امنیت اخلاقی تذکر گرفتند

سردارعلیرضا مظاهری، فرمانده نیروی انتظامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی در این استان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی توسط نیروی انتظامی خراسان‌شمالی، طی سال جاری 27 هزار و 861 مورد تذكر لسانی، 798 مورد تذكر كتبی به افراد داده شده و یک مورد هم به مرجع قضایی معرفی شده‌ است.
وی با تأکید بر تأمین امنیت عمومی از سوی نیروی انتظامی، ادامه داد: نخستین گام در اجرای طرح امنیت اخلاقی، تذكر و ارشاد بوده و تنها در برخی موارد به ناچار از برخورد قضایی استفاده می‌شود.
مظاهری افزود: نیروی انتظامی علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، با افرادی كه از حدود قانون تجاوز کرده و هنجارها را از بین می‌برند، برخورد جدی دارد.
وی با تاکید بر لزوم ترویج بیش از پیش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه مهم در جامعه اسلامی بوده که باید با مشارکت همه مردم این فریضه را احیاء کنیم.
مظاهری با اشاره به اینکه امسال 82 هزارنفر با 18 خط 110 در استان تماس گرفته‌اند، گفت: میزان تماس‌ها طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه از مجموع تماس‌ها 40 هزار و 460 مورد عملیاتی شده، یادآور شد: این شاخص طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 13 درصدی برخورداراست.

انتهای پیام

captcha