معارفه مدیركل جديد آموزش و پرورش فارس/ ارزش‌های انقلاب اسلامی مدنظر قرار گیرند
کد خبر: 3740812
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

معارفه مدیركل جديد آموزش و پرورش فارس/ ارزش‌های انقلاب اسلامی مدنظر قرار گیرند

گروه اجتماعی ـ مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید آموزش و پرورش فارس در شیراز برگزار شد.

معارفه مدیركل جديد آموزش و پرورش فارس/ ارزش‌های انقلاب اسلامی مدنظر قرار گیرند

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید آموزش و پرورش فارس امروز، اول شهریورماه در تالار فرهنگیان شیراز برگزار شد.
در این آئین از خدمات حمیدرضا آذری، مدیركل پیشین و عبدالرسول احمدی، سرپرست پیشین این اداره‌كل قدردانی و علی عسكر نجفی به عنوان مدیركل جدید آموزش و پرورش فارس معارفه شد.
نجفی در این مراسم اهمیت توجه به ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد تأكید قرار داد و گفت: ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را باید مد‌نظر قرار گیرد لذا در این راستا شایسته‌ها بدون نگاه به مسائل جناحی و قومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
وی با تصریح اینكه استان فارس یك ایران كوچك است، اهمیت توجه به ظرفیت‌های آن را یادآور شد و افزود: اهمیت مسئولیتی كه به من واگذار شده را درك می‌كنم.
مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: با نظرات و آرای مختلف فرهنگیان همراهی خواهم کرد و از مشکلات معلمان و کارکنان آموزش و پرورش اطلاع دارم.
نجفی یادآور شد: امروز آموزش و پرورش عشایر از ادارات برتر کشور استان است زیرا مدیران جوان مشغول به کار هستند و باید به بانوان اعتماد کنیم.
بنا بر این گزارش، علی‌عسکر نجفی متولد ۱۳۴۵، دارای تحصیلات عالی در سطح دکترا و در رشته‌ تاریخ است و قریب به ۳ سال مدیر آموزش وپرورش فیروزآباد،۳ سال مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس بوده و سابقه‌ عضویت در شورای اسلامی شهر فیروزآباد و عضو انجمن نخبگان شاهد و ایثارگر فارس را در کارنامه خود دارد.
آموزش و پرورش استان فارس با تحت پوشش داشتن حدود یک میلیون دانش‌آموز در مقاطع مختلف و قریب به ۸۰ هزار کادر آموزشی و اداری، از مهم‌ترین و حساس‌ترین ادارات کل آموزش و پرورش کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام

captcha