راهبرد دشمن، مشغول‌سازی ذهنی ملت است/ آیا دولت آرایش جنگ اقتصادی گرفته است
کد خبر: 3735634
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
حسینی:

راهبرد دشمن، مشغول‌سازی ذهنی ملت است/ آیا دولت آرایش جنگ اقتصادی گرفته است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز تأكید كرد كه راهبرد دشمنان از طریق جنگ روانی، مشغول‌سازی ذهنی است تا انسجام ملی خدشه‌دار كنند.

راهبرد دشمن، مشغول‌سازی ذهنی ملت است/ آیا دولت آرایش جنگ اقتصادی گرفته است

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 13 مردادماه در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی این ناحیه از سپاه گفت: راهبرد دشمنان از طریق جنگ روانی، مشغول‌سازی ذهنی است تا انسجام ملی خدشه‌دار كنند که اگر سازش و مذاکره نکنید گرانی و مشکلات اقتصادی است تا از این طرق ناامنی ذهنی را به ناامنی عینی و واقعی تبدیل کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب از 10 سال قبل رویكرد اقتصادی و معیشتی را گوشزد می‌كنند اما سئوالی كه در شرایط فعلی وجود دارد این است كه آیا دولت آرایش جنگ اقتصادی گرفته است؟
حسینی با بیان اینكه در این شرایط باید قبل از اینكه مشكلاتی برای برخی از صنوف ایجاد شود، به خواسته‌های آنان رسیدگی كرد، افزود: به عنوان مثال قیمت داروی بیماران تالاسمی 5 برابر شده و مشکلاتی برای آنان به‌وجود آورده است و باید در این زمینه فکری شود تا در مضیقه قرار نگیرند.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: فلان مسئول و نماینده مردم به لحاظ اینکه وام‌دار فلان طیف است، مطالبه‌گری نمی‌کند واین نقاط ظعفی است که در شرایط کنونی با آن روبه‌رو هستیم.
وی با بیان اینكه چهل سالگی انقلاب اسلامی پیری انقلاب نیست بلکه پختگی و سرزندگی است، گفت: نفوذ و قدرت منطقه‌ای ما زمینه اقتدار انقلاب اسلامی شده است، لذا دشمنان به‌دنبال توقف آن است.
انتهای پیام

captcha