راهكار دشمن، نارضایتی مردم و بحران‌آفرینی است
کد خبر: 3726876
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
حاجی‌‌پور:

راهكار دشمن، نارضایتی مردم و بحران‌آفرینی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با یادآوری بدعهدی‌ها و توطئه‌های آمریكا گفت: راهکار دشمن نارضایتی مردم و بحران‌آفرینی است.

راهكار دشمن، نارضایتی مردم و بحران‌آفرینی است

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 10 تیرماه در نشست بصیرتی این ناحیه از سپاه با اشاره به اظهارات ترامپ درباره برجام و ایران اسلامی گفت: کسانی که همزمان به آمریکایی‌ها لبخند می‌زدند و به داخلی‌ها اخم داشتند حالا به این باور رسیده‌اند که در مقابل آمریکا نباید کوتاه بیائیم .
وی با بیان اینکه راهکار دشمن نارضایتی مردم و بحران‌آفرینی است، گفت: وقتی در برخی موضوعات از قبیل تقسیمات کشوری تصمیمی ناپخته گرفته می‌شود در استان فارس شاهد مسائل اجتماعی می‌شود واین نیازمند تدبیر و مدیریت قوی است.
حاجی‌پور اظهار كرد: در مقابله با راهبرد دشمن نیازمند همبستگی و وحدت داخلی هستیم تا در پیچ تاریخی مشکلات اقتصادی سربلند بیرون بیائیم چرا که دشمنان به‌دنبال هدف قرار دادن اصل انقلاب اسلامی و انشقاق نظام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: آمریکایی‌ها نقش‌بازی‌گری برای رژیم صهیونیستی‌ها دنبال می‌کنند تا به اهداف خود در منطقه برسند که با مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب توطئه‌های آنان سرابی بیش نیست.
انتهای پیام

captcha